April 27, 2013

VERKET INTERIØR - GARDEN INSPIRATION

 
Hvilken forfriskende torsdagskveld det var. Verket Interiør i Bærum innviterte til kundekveld med fokus på vårens hagetrender og inspirasjon for uterommet. Jeg elsker den fargerike og urbane stilen på mange av utemøblene i år. Norske Sundays imponerer, de har virkelig flotte produkter for uteplassen. Jeg skulle ønske jeg hadde balkong..
Det var min første gang i butikken og det var ikke bare hagemøblene jeg la min elsk på. Jeg lar bildene tale for seg selv. Tusen takk for turen Lidyll og 4.etg. Og veldig gøy å møte dere, Stylizimo, Ideas to Steal, Re-Vinyl, Glad i hvitt og Camilla Engelstad.
 
 
Det er forresten flere plasser igjen til interiørbloggere som vil være med til Kjøbenhavn i regi av NIB! Påmeldingsfristen er på mandag. Mer spennende info om dette finner du her.
 

No comments:

Post a Comment

Comments makes me smile!