April 24, 2013

THE HALLWAY



Den nye gangen har gått fra hvit og tom til spennende og fargerik.  Å friske opp gangen trenger absolutt ikke koste sjorta. Alle vegger er i mur, og siden jeg leier er det stress å male/tapetisere. Derfor må jeg igjen presisere at tack-it er genialt! 10 min max og tapetlengden er oppe. Tapeten (rull til 100kr) er et loppefunn, så er vasene (10-20kr), emalux skålen (15kr) og min nye knallkule koffert (30kr) og! Den gamle telefonbenken er funnet gratis på gjenbruksstasjonen og setet er trukket om i ullfilt fra Panduro. Speilet er og fått gratis. Vintagevesken i skinn er min mors gamle og jeg bærer den med et smil om munnen. Teppet fra Ikea til rundt 80kr egner seg og godt her da jeg ikke trenger å være redd for det..

Ønsker deg en fin tirsdag! 


22 comments:

  1. Å, så stilig!! Så fargerikt og kult!
    Tack-it trikset må prøves ut:-)
    Lurt!

    Klem

    ReplyDelete
  2. E L S K! Dritfint rett og slett;)tapetet, speilet, teak-kommoden, skoene , alt faktisk.
    Du er så flink til å ta bilder og style, og det er så gøy å følge deg og se ditt og lillejenta sitt nye, freshe og kreative hjem;) En fryd for øyet, virkelig;)

    Ha en flott dag;)

    -malla-

    ReplyDelete
    Replies
    1. ååå jeg blir så glad av slike tilbakemeldinger! Tusen takk Malla!

      Delete
  3. Så flott! Og den telefonbenktingen, den var KNALL!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja den er super som en liten benk med bord i ett i gangen :) Fin helg til deg!

      Delete
  4. Kuuult! Liker tapeten og hele miksen :-) Telefonbordet i teak er nesten maken med mitt. Fint møbel ;-)! Ha en fin ettermiddag!

    ReplyDelete
  5. Kjempestilig! Flotte bilder!

    ReplyDelete
  6. Knallfint,fargerikt og flott:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  7. Smashings!!
    God kveld til deg <3

    ReplyDelete
  8. Å herremin så fint! Og så: Kjære deg, jeg har vært litt blogg-fraværende i det siste og rett og slett ikke fått med meg at du og Nanino har nytt hjem. For en omveltning. Jeg tenker på dere! <3 Det ser jo ut til at dere har fått det superduperfint i nytt leilighet, i det minste! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk søte du. Nei det er ikke alt man får med seg, haha sånn er det. Takk for omtanke og gode ord. Det begynner å hjelpe nå, ting faller sakte men sikkert på plass. Så det er godt.

      SMil til deg!

      Delete
  9. Superfin telefonbenk - tenk å finne en slik en gratis :) Gangen ble flott :)

    ReplyDelete
  10. Eg elskar alt ved denne gangen. Rett og slett :)
    Fantastisk tapet! :) Gje lyd om du har ein bitte liten bit igjen, så kan den kanskje få vere med i boka mi ;)
    Kofferten er heilt smashings :)
    Klem, Kristin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk Kristin! Gode ord ;) Tapeten har jeg metervis igjen av. Hvordan bok er dette? Nå ble jeg spent! Klem

      Delete
  11. Stilig! Flotte farger og mønster. Kofferten var skikkelig stilig, det samme er tapetet. Det må være kjekt å komme hjem og møte dette hver gang du kommer inn døra :)

    ReplyDelete
  12. Så stilig det ble!! Skikkelig retro-feeling!!
    Klem Siri

    ReplyDelete
  13. Virkelig RETRO-vakkert :D Mitt RETRO-hjerte fryder seg, når det ser slike bilder. Og det ønsker seg slike skatter. Hilsen Grethe

    ReplyDelete
  14. så utrolig fint! Du har virkelig øye for detaljer:) en slik benk har jeg og i min gang, de er så kule:) digger den søte kofferten også:)

    ReplyDelete
  15. Nydelig gang! :-) Elsker retropreget ditt. God 17 mai til deg!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!