April 23, 2013

TAGS & COLOURS - WHAT MAKES ME HAPPY



Sakte men sikkert begynner det nye hjemmet å falle på plass. I morgen får jeg til og med seng! Jeg kommer ikke til å savne luftmadrassen for å si det sånn. Nei fysj. En ny stringhylle er kommet opp på veggen og det har et av mine foto og gjort. Elsker at jeg på skolen har mulighet til å printe ut bildene mine i stort format. Jeg har og plukket opp en ny Hoptimist på min vei. ( 70% avslag på dem hos Design Forums Outlet butikk nede i byen. ) Veggen er en stor hylleseksjon som deler opp stuen og bak er Naninos nye rom / alkove.
Jeg er i et skikkelig farge-modus omdagen og de sterke fargene gjør meg glad. Og ting som gjør meg glad har jeg veldig i fokus for tiden. Viktig det.


10 comments:

  1. Knallfint og friskt! Tror jeg også må se meg om etter noen hoptimister, de er så kule:).

    ReplyDelete
  2. Digger bildene dine, freshe farger!! :) Ønsker deg en nydelig tirsdag videre :-)
    Klem Camilla

    ReplyDelete
  3. Ser ut til å bli riktig trivelig også i den nye boligen! :o)
    Og det er jo ganske gøy med 'blanke ark og fargestifter til' óg, ikke sant? (Sånn helt uten å gå inn på alt det kjipe med samlivsbrudd) Jeg har iallefall alltid likt følelsen av 'ny start' - det er vel optimisten i meg ;o) Håper du óg har det sånn.

    ReplyDelete
  4. Ja farger er et must !!
    Og jeg blir så glad av dine bilder og ditt hjem :)
    Herlig Hoptimist samling og bildet tøft.

    Janne

    ReplyDelete
  5. Wow, fantastisk fint;) jepp, til å bli glad av;)

    -malla-

    ReplyDelete
  6. Hei!
    Fikk bare såvidt hilst på deg på lørdag! Skulle gjerne ha snakket mer, men ser vi får muligheten til det i Køben! Herlig blogg du har - legger meg selvsagt til som følger! Håper det går bra med deg oppi alt dette! Du får bare fortsette å fokusere på ting som gjør deg glad! Klem c.

    ReplyDelete
  7. Hærlig, hærlig, hærlig!!!...som vanlig :)
    Gratulera med nytt hjem og ser eg, gratulera!

    Håpe du har gode dager vennen.
    KLEM

    ReplyDelete
  8. Hærlig, hærlig!
    Er det det hjemmelaga teppet som er blitt så stort??
    WOW! Du asså!

    Goe tanka...gleder meg til Køben ;)
    Klæm Siw

    ReplyDelete
  9. Ah, så fantastisk! Elsker fargene, og synes du har vært så flink til å innrede deres nye hule :)

    ReplyDelete
  10. Må bare kommentere her også :) Elsker de gule detaljene og liker at det er så lekent :) Flinka!!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!