April 22, 2013

PALE GREEN AND GREY


Jeg nyter sola om dagen og gleder meg over at de tykkeste klærne nå er lagt bort. Jeg er mer enn klar for vår og sommer! Vårgarderoben er ikke komplett, spesiellt for Nanino som har vokst seg inn i en ny størrelse. Derfor var det mer en velkomment å få prøve ut nye plagg i fra den danske nettbutiken Norlie.    
Klærne er myke og gode, og jeg elsker layouten på deres nettside. Så nå venter vi bare på varmegradene som er bestillt og håper de dukker opp om ikke lenge.
 
Mitt elskede teppet er fra Ferm Living, kjøpt hos Hviit.
 
Klærne er sponset. 

2 comments:

  1. Fine klær! Likte veldig godt klærne derfra jeg også.
    Utrolig kjekt å hilse på deg. Neste gang må jeg snakke mer med deg. Det var så mange jeg ikke fikk pratet nok med... du føler det kanskje slik du også? Men du skulle til københavn du også? Gleder meg masse;)

    God klem Tonje

    ReplyDelete
  2. I lige måde søte du! Gleder meg villt til Kjøben, åååå det kommer til å bli så gøy!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!