April 11, 2013

LITTLEPHANT AT LINDEX


På tirsdag slapp Lindex den nye kolleksjonen til littlephant og jeg fikk bli med å feire! De inviterte til en kreativt workshop og frokost, i butikken på Karl Johan. Og jeg hoppet nesten i taket da jeg fikk møte en av mine store idoler, den svenske illustratøren og designeren Camilla Lundsten! Hun er damen bak merket Littlephant og har tidligere jobbet for blant annet Brio, Ikea og svenske tv4. Jeg elsker den fargeglade stilen hennes og hun inspirerer til de tusen! Sammen med fine medbloggere lagde vi kleshengere til barnerommet, drakk kaffe og skravlet sammen. Skulle ønske vi kunne ha fortsatt hele dagen. Ekstra gøy var det å hilse på Vigdis bak bloggen Jeg er Jonathan, en flott blogg jeg har fulgt med lenge. Vi fikk også med goodiebag med krus og Littlephant bøker, en instant hit hos Nanino! 
Klærne i denne omgang går bare opp til str 86, men en liten fugl fortalte meg at i slutten av Mai kommer en ny kolleksjon til litt større barn. Jeg gleder meg allerede. 

Se fler bilder fra morgenen her
  

5 comments:

  1. Så gøy og spennende!! Kult om kolleksjonen kommer til større barn, ja :)

    ReplyDelete
  2. Håper det kommer klær for litt større barn - en flott kolleksjon!

    ReplyDelete
  3. Nyyyydelig farge på kjolen din! Elsk!
    Vakre kleshengere og hærlige klær :)

    Idag er det 50% hos Flugger for Obosnedlemmer og jeg skal finne meg en vakker blåfarge <3
    Fin hælg te fine du!

    ReplyDelete
  4. *søte, søte du! det var så hyggelig å treffe deg "in real life"! og takk for en hyggelig gåtur:) nå håper jeg ikke det blir lenge til vi treffes igjen; det skal jeg sørge for!*klem v

    ReplyDelete
  5. Ja hurra for farger og gøye små klær!! Håper de kommer med klær til større også ;)
    Må bare si det igjen, elsker håret ditt.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!