April 26, 2013

FRIDAY

 
I dag har vært nok en "langfredag" hvor vi holder mini-utstilling på kunstskolen, med de siste ukers produksjon. Det er ikke mye jeg har fått gjort i forhold til hva jeg vanligvis setter i stand. Frustrerende, men jeg prøver å akseptere at noen ganger er det bare slik. I motstand kommer nye perspektiver frem og på "andre siden" venter som regel noe riktig bra noe. Over er et av bildene jeg viste frem i dag. Trist, lekent, poetisk og lekent på samme tid. Det liker jeg.
 
 Håper fredagen din er en god en! Glad helg til deg.

3 comments:

  1. Dette bildet var kjempefint, god fredag til deg også;))

    ReplyDelete
  2. Å så vakkert, slikt bilde kunne jeg tenke meg. Hva vil du annbefale av matriale å trykke bilder på hvis man vil ha de ute i hagen året rundt? Kunne vært gøy! Ha en god helg, hilsen Ellen.

    ReplyDelete
  3. Hei Ymmeli. Det er mulig å trykke foto på aluminiumsplater. Sinnsykt kul effekt. Kanskje det kunne vært et alternativ, hvis de ikke vil ruste bort da.. Du må nesten ta kontakt med Japanfoto, allkopi ol. og forhøre deg med de. Lykke til ;)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!