April 10, 2013

FAVOURITES FROM HVIIT


1. Lup lysestake fra Hay 
 2. Squares Blancket fra Ferm Living 3. Chestnut Paper Origami lampe fra Studio Snowpuppe
4. Wirebasket fra Ferm Living 5. Kaleido fat fra Hay
 6. Putetrekk "Triangle" fra House Doctor 7. Colour Carpet no 5 fra Hay 8. Botanica mini av Kähler  
9. Badematte "Sahara" fra Broste 10. Kjøkkenhåndkle med Arne Jacobsen Typografi


I morgen kveld er det duket for kundekveld i showrommet til Hviit. Og blir det slik som forrige gang jeg var på besøk så har jeg virkelig noe å glede meg til. Sprudlende og interiørfreslste mennesker i en fantastisk setting, god drikke og shopping. En kveld jeg riktig skal nyte. Over er noen av mine favoritter hos Hviit omdagen. De har så utrolig mye fint i nettbutikken. Vanskelig å velge ut bare ti. Rosa har aldri helt vært min farge, men jeg liker den bare mer og mer. Og spesiellt i kombinasjon med gult. Hvor kult er ikke "fargeteppe nr5" fra Hay?! *ønsker meg*

2 comments:

  1. Så masse herlige ting,og så gøy å kunne besøke showrmet til Hviit:)skulle gjerne bestilt masse der fra:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  2. Så mye fint! Jeg ønsker meg kjøkkenhåndklet,
    og det synes jeg er et såpass beskjedent ønske at det må jeg kunne unne meg:-)

    Kos deg i showrommet! Tipper du finner masse fint:-)

    Klem

    ReplyDelete

Comments makes me smile!