April 08, 2013

DIY PILLOW


Ny hjemmelaget pute! Ja sånn går det når jeg ender opp mer enn inspirert etter en runde på instagram.
Åshild fra bloggen Prydelig og Solveig fra NIB lagde flotte potettrykk her om dagen. Ferm Living "half moon" inspirert. Og jeg kaster meg med på potettrykk-bølgen. Lett!
Alt man trenger er en potet, en kniv, et stykke tøy og en boks stoffmaling fra eks. Panduro (29kr). Og et strykejern for å "feste" fargen på stoffet. Og symaskin og sytråd for å få ferdig herligheten. OG en innerpute for å være helt korrekt. 

Fornøyd!
   

12 comments:

  1. Så utrolig stilig det ble! Nå fikk jeg veldig lyst til å prøve jeg og. Må nok ta en tur på Panduro. Veldig misunnelig på teppet ditt og, utrolig lekkert i lilla!

    ReplyDelete
  2. Wow - så lekkert!! Nå ble jeg veldig inspirert, jeg har allerede stoffmaling hjemme! Til helga kanskje.. :)

    ReplyDelete
  3. Så utrolig kult! Tror jeg må dra å kjøpe poteter og tekstilmaling en dag ;-)

    Ha en fin dag!
    Klem Lene

    ReplyDelete
  4. Så enkelt og greit - og ikke minst flott resultat!

    ReplyDelete
  5. Super amazing! :) xo

    ReplyDelete
  6. Wow, så lekker puta ble. Og for en koselig liten sofakrok du har laget deg. Det gule teakbordet gjør seg så innmari godt over alt hvor du har plassert det. Leste ditt tidligere innlegg vedrørende flyttingen. Har vært igjennom det samme selv for noen år tilbake og sender deg noen inderlig gode tanker i den forbindelse. Viktige valg og tøffe tak ved selve livet og det å være menneske. Hang in there! Klem fra Beate

    ReplyDelete
  7. denne var jo knallfin! må lages :) takk for inspo!

    ReplyDelete
  8. Så enkelt men så kult! Digger den puta:-)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!