April 05, 2013

BLOGGTREFF


I går var det duket for et vårlig bloggtreff på Skeidar Alnabru. Glade interiørbloggere fikk presentert årets hagenyheter, "Herlige Hager", oppdatert seg på kommende trender og ikke minst tid til å mingle, shoppe og spise i godt lag. Det er 3 gangen jeg er på blogtreff på Skeidar og jeg må si det virkelig kan det å diske flott opp for oss. Interiøret var som alltid innbydende stylet og vårfornemelsen i hus. 


Vi blir ønsket hjertelig velkommen!


Og 20-30 kameraer blir fisket opp fra veskene rundt meg. Nå skal det dokumenteres! Live fra Lidyll er intet unntak. 


I år var tre bloggere invitert til å style deres egne vår/sommer bord. Over er det Susanne fra bloggen Med blanke ark , som har bydd opp til en frisk og urban vårfest. Digger kontrastene mellom de fargede og blanke glassene, elementene i betong og møblenes stramme linjer.



Her er fler av de nye mer urbane hagemøblene til Skeidar. Utrolig kule, aldri sett hagemøbler som dette før. Både utepuffen, bordet og stolen er mine favoritter.


Maja fra bloggen Fabelaktig kan og det å dekke opp til fest! Sjekk ut innlegget hennes her for fler detaljer. 


Anette Willelmine lagde et innbydende, flott bord i dus rosa mixet med mørke grå/brum toner. Lekkert!


Vi ble servert nydelig tapas og god drikke. Til og med kake var det til dessert. Mmm så godt!

(Bildet over er mitt bidrag til bloggerenes fotokonkurranse) 


Diverse møbler og interiør jeg blir glad av! Detaljer som den oppslåtte boken på en hagesofa gir utstillingen det lille ekstra. Og sånt legger vi merke til. 


Og til min store glede, hihi, fikk vi en velfyllt goodie-bag med oss hjem. Turkis kjølebag, solsegl, diverse lys og lykter, spisebrikker i lin, blomster og ikke minst vin. Glede!

Takk Skeidar for nok et vellykket bloggreff. Her og her kan du lese om tidligere treff. 
Jeg er inspirert og gleder meg om ikke enda mer til våren virkelig er her.

God helg alle sammen!

4 comments:

  1. Så utrulig gøy med bloggtreff og slike goodiebager er jo topp:))
    God helg til deg!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  2. Oi, så kult! Ser kjempekjekt ut!

    ReplyDelete
  3. Utrolig flotte bilder! Og takk for en fin kveld :)

    ReplyDelete
  4. Så utrolig mye flott! Tror jeg må ta turen innom Skeidar så snart det lar seg gjøre :) Høres veldig kjekt ut med bloggtreff.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!