April 22, 2013

BLOGGERS PARTYNIGHT



På lørdag var det uoffisielt bloggreff på Bar Bygdøy i Oslo og endelig var dagen mange av oss lenge hadde ventet på. 60 + sprudlende bloggdamer hadde tatt turen og partyfaktoren var HØY! Nanino var mer en fornøyd med å overnatte hos bestemor. Søteste lille søta mi. <3 p="">Og jeg var mer en fornøyd med mine nye sko og det å få en kveld helt for meg selv. Hihi.Det ble en særdeles hyggelig afære og jeg er så glad for å være del av slikt et godt og positivt felleskap. På instagram under hashtag`en #bloggfestoslo kan du se masser av bilder fra kvelden. Timene fløy og jeg jeg fikk hilst på fine gamle og nye bloggvenner. Jeg smiler enda. Det var så gøy! Nå gleder jeg om mulig enda mer til bloggturen til Kjøben, i slutten av mai.

På meg hadde jeg skinnsko fra Din Sko, vintage kjole under et skjørt fra Lindex, thights fra H&M, genser fra Fenn Wright Manson - Studio og vintagekåpe.

3 comments:

  1. Anonymous4/23/2013

    Kjære jenta mi.
    Det var med største glede jeg fikk lov å ta imot mitt kjære barnebarn <3
    Det artige bildet du tok viser at lille søte jenta di koste seg sammen med bestemor fra første stund
    :)
    Så fin du var! både på disse bildene og de over :)
    Mamma

    ReplyDelete
  2. Kule sko på en kul dame som jeg tror du er;) og for et kult speil.


    -malla-

    ReplyDelete
  3. Ah, glemte å beskue skoa dine. Gøy å treffe deg.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!