April 02, 2013

BITS & PIECES


1. Vi snakker mye om hvor vi bor. Hvor alle vi kjenner bor. Og at alt det blå er vann. :)
2. Påskestemning i vinduskarmen.
3. Ny mini teak komode / nattbord. Bruktfunn til 35 kr!
4. Hjemmelagde slanger i tovet ull. En hit.
5. Fyr i ovnen. Jeg rett og slett elsker det.
6. Nintendoen er satt opp under tven.
7. Men enn så lenge fungerer kontrollen som kamera!
8. To gode venner ble også med hjem fra påskens bruktrunde. 50kr stk, for to ubrukte Maileg kaniner går an. Så absolutt.


Påskeferien er alt over. Nå er de fleste av pappeskene ryddet ut og bort. Endelig har ting begynt å falle på plass. For utenom seng til meg og internett da. Det savner jeg.. Jeg har virkelig hatt godt av fridagene og det gode været. Sollyset gjør mirakler med humøret. Alt kjennes lettere ut med lyse dager.

Håper påsken din har vært bra og at overgangen til hverdagen igjen blir en god en.
Takk igjen for alle gode hilsner dere legger igjen. Det er jeg så takknemlig for.

1 comment:

  1. Åh! Nintendo 8 bit - memories!

    Fin start på uken, fine du :)

    klem&smil

    ReplyDelete

Comments makes me smile!