April 12, 2013

AT THE SHOWROOM - HVIIT


I går åpnet Hviit showrommet sitt og bød på en riktig så hyggelig kundekveld. Med varme smil, godt å drikke og sjokolade ble opplevelsen mer en fin. Kvelder som i går gjør så utrolig godt omdagen. Tunge tanker blir ryddet bort til fordel for kos, glede og gode stunder. Jeg fant og noen go`biter å ta med meg hjem, oh yes, ikke vanskelig det. Skal nok stolt passe på å vise dem frem om litt. 

Håper helgen din blir en god en. Det er ca titusen loppemarkeder på gang denne helga, så jeg har planene klare! Kos deg. 


10 comments:

  1. Hei på deg:O)! Her var det mye fint:O)!! FLott showroom hviit har:) Så morro å få være med:). Ha en god helg! Klem fra Neri:O)

    ReplyDelete
  2. Kos deg med loppiser i helgen! Loppefunn, vafler og vårsol bruker å gjøre sjelelige underverker.

    ReplyDelete
  3. ÅÅÅÅÅ, her var det jo bare såå mye fint, vil ha allt jeg;)) Du er bare så søt på bildet. I dah har jeg laget et blogginnlegg igjen, har jo ikke laget noe her inne på lenge lenge siden den masteroppgaven vettu...to uker igjen så er jeg klar...blir fint å være tilbake i bloggverden igjen. Ha fine vårdager...selv om det er med snø, klem Wilhelmine

    ReplyDelete
  4. Anonymous4/13/2013

    Fint å være sammen med deg hos hviit.no. De har virkelig mye fint!!!
    Fine bilder ble det jo også ;)
    God loppejakt i snøværet i morgen :)
    Klem fra mammaen din

    ReplyDelete
  5. Åh, goodness. Bra jeg ikke var der, jeg hadde vært nødt til å fore ungene med nudler resten av måneden pga blakkhet. Hm.. kanskje en liiiten titt innom nettbutikken til Hviit er lov?? Du ser forresten sabla så godt ut, tross en tøff tid med flytting og alskens. Ønsker deg en finfin ny uke :-)

    Klem

    ReplyDelete
  6. Her var det mye fint! Håper det ble en god loppehelg :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous4/16/2013

    Oooo:) Elsker Hviit! Masse fine bilder.
    Og du får sikkert høre dette ofte: Du har så fantastisk fint hår! Misunnelig;)

    elin

    ReplyDelete
  8. Her var det nye fint, og kult bilde det første, du er bare spå nydelig;) sukk!

    -malla-

    ReplyDelete
  9. Ser ut som en utmerket plass å tilbringe en kveld! :o)
    Lykke til på loppejakt! Spent på å se hva du finner:o)

    ReplyDelete
  10. Det var hyggelig å hilse på deg hos Hviit.
    Så fine bilder du tok! :)
    Morsomt bilde av deg i lampeskjermen - Håret ditt er såå nydelig <3
    Klem fra Heidi

    ReplyDelete

Comments makes me smile!