March 28, 2013

THE MOVE


1.Flytting tar på.
2.Frokost med hjemmelagde horn og bringebærsyltetøy på mitt nye kjøkken. Med sol!
3.Knekte grener blir til nye avleggere. I Figgjo Flint vase, designet for Diplom Is 1975.

Jeg har startet på et nytt kapittel i mitt liv. Et helt nytt hjem har jeg fått. For meg og Nanino. Overgangen har vært tøff, dette er noe av det vanskeligste jeg og vi har gått igjennom. Det hjelper at det er påske, med ferie og sol. Masse sol. Og med gode venner og familie som stiller opp. 

Takk for alle som fortsetter å hilse på her på bloggen. Etter påske har jeg forhåpentligvis internett på plass og da skal det blogges som aldri før. I mens er jeg å finne på instagram @medetlekentsinn .

Smil til deg. 

23 comments:

  1. Ååå - så trist å høre. Det er alltid vondt når det blir slik. Sender deg en god klem! Håper du får en fin påske tross alt.

    ReplyDelete
  2. Blanke ark og fargestifter til...
    Veiskille er tøft, men det går bra tilslutt, dere får ta en dag av gangen. Gratulerer med nytt hjem!

    God påske...
    klem

    ReplyDelete
  3. Det var tråkigt att höra. Hoppas att ni får en fin påskhelg ändå och sedan ser jag fram emot att få följa med när du går loss på det nya hemmet och gör det till ert! Ta hand om dig!

    ReplyDelete
  4. Tusen takk ;) Dere er så søte og gode. Klemmer tilbake og god god påske til dere!

    ReplyDelete
  5. Åh, uff. Det vet jeg litt om. Jeg flytter også i påsken, til et hyggelig sted med en hyggelig fyr. Det ordner seg for dere også! Masse tanker til dere to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nå ble jeg så glad, Elise! :) Godt å høre at det lysner litt! :)

      Delete
  6. Du kommer til å klare deg så fint, jeg lover, been there...done that...men det blir bra til slutt! Klem fra W

    ReplyDelete
  7. Huff så trist å høre. Sender deg masse varme tanker.

    ReplyDelete
  8. Det var trist å høre. Ønsker dere to en best mulig påske;) Varme tanker til deg fra meg;)

    Lykke, lykke til;)

    Trøsteklem malla

    ReplyDelete
  9. Trist, men det kommer til å gå fint. Har vært gjennom det jeg også. Håper du snart kommer i orden i ditt nye hjem. Egentlig er det jo godt å ha noe å holde på med. Kos deg masse med lillesnuppa. Hå en så god påske dere bare kan. Klem, D

    ReplyDelete
  10. Så trist å høre! Lykke til i ny tilværelse:)

    ReplyDelete
  11. usj, den perioden du er i nå er ikke no god, selv om det blir bedre og at alt skjer for en grunn!
    Har vært gjennom det samme selv, men jeg og William klarte oss fint; og som du sier, det er et nytt kapittel i livet og du har mange rundt deg ;) Kom gjerne på "landet" (kolbotn) til meg å få kaffe og litt skravlings! ;) Hadde vært kos å treffe deg ;) hihi
    Blir du værende i oslo?

    Sender masse varme klemmer din vei. Er slitsomt med flytting!!

    ReplyDelete
  12. Goe tanker og varme klemmer fra meg...

    ReplyDelete
  13. Ønskjer de to gode jentene mykje lukke til. Godt at de har mange rundt dykk som hjelper og støttar :)
    Riktig god påske :)
    Påskeklem, KristiN

    ReplyDelete
  14. Sender deg mange store gode klemmer!!

    ReplyDelete
  15. Så trist å høre! Det er tungt nå, men blir bedre litt etter litt. Du får ta en dag av gangen og være flink til å be om hjelp når du trenger det. Ønsker deg lykke til og sender varme tanker til deg!

    ReplyDelete
  16. Cecilie4/01/2013

    Trist å høre! Ønsker deg all lykke til på veien! Har fulgt deg en stund nå, så synes selv uten å kjenne deg personlig at dette var veldig trist. Håper påsken og sola har gitt deg den energien du trenger. Klemmer!!

    ReplyDelete
  17. What? Ikke noe kjekt å høre. Forstår godt at det er vanskelig. Så bra du har mye god støtte av de rundt deg, så skal du se det ordner seg. Det gjør alltid det for snille jenter :) Varme klemmer og tanker sendes herfra.

    ReplyDelete
  18. Det var trist å høre! Men dere skal nok klare dere fint! :)
    Noen ganger må man bare ta tida til hjelp!

    ReplyDelete
  19. Oi, dette innlegget har gått meg hus forbi...Men det virker som dere har fått det fint, i deres nye hjem, du og søte jenta di :)

    Klemmer fra oss :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!