March 06, 2013

KAJ BOJSEN BESTIKK - GIVE AWAY HOS HVIIIT

Foto: Hviit.

På God Morgen Norge viste Linda fra Hviit frem fine tips til vårfesten med innbydende bord stylet og inspirert av nettopp våren. Bildene over er fra et av bordene der elementer fra naturen, blått og neongult er hentet frem i glade og søte detaljer. Les mer om stylingen her. Hun har og tatt i bruk det mest fantastiske bestikket " Grand Prix" tegnet av Kaj Bojsen i 1938. Oh, det er så lekkert!
Hviit har også en storslagen give away pågang. En heldig vinner vil stikke av med et 16dels gavesett av Kaj Bojlsen bestikket.
Oh my. Jeg krysser alt jeg har, for guriland, dette har jeg lyst på!


Gå inn her for å bli med du også!
 


2 comments:

  1. Fabelaktig!

    happy helg, søte!
    klem

    ReplyDelete
  2. Takk for tipset!
    Lekkert!

    Ønsker deg en magisk søndag!
    Klem Gitte

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)