March 13, 2013

ITS A KEEPER



Jeg har nå hatt gleden av å ha vår kjære B.O.B i noen uker og jeg er så fornøyd. Jeg er veldig takknemlig for at vi har fått muligheten til å teste den ut i samarbeid med Jollyroom. Jeg opplever en mengde fordeler med denne vognen vs tidligere vogner. For det første er den høy nok i ryggen til min lange jente. Kalesjen kræsjer ikke i hennes hode. Yay!
Dempingen er i en klasse for seg selv. Vognen oppleves stødig, sikker, tung og lett på samme tid. Nanino som før ikke har likt å sove i vogn har lett funnet roen til en formiddagshvil. Jeg elsker finessene med at man kan åpne helt opp bak, ekstralommene inne i sidene og på ryggen bak, takvinduet og at skjermen foran går ekstra langt ned. Jeg må si det er utrolig befriende å ikke måtte kjempe om å holde vognen på rett kurs hele tiden, da forhjulet er fast. Pluss at håndtaket er i perfekt høyde for lange meg på 1.82. Og at den er vanntett. Nei du og du.
 
Det jeg tenker ikke er fullt så bra med vognen må være varsel-skriften trykket på kalesjen bak, hvor den som triller hele tiden har den i øyesyn. Pluss at den har begynt å knirke litt. Hum, det må gjøres noe med.. Ja ja, det måtte jo være noe, ikke sant. 
 
Nei, denne er en god en og skal få bli med på ferden videre!
 
Gå gjerne inn på Jollyroom for mer info om vognen, her.

3 comments:

  1. Anonymous3/14/2013

    Gratulerer med finfin reportasje i obosbladet! Bildene make me smile)
    klem fra mammatamo

    ReplyDelete
  2. Fin fin vogn... Sånn skulle en hatt.

    ReplyDelete
  3. Tenker på samme vogn bare som tvillingvogn, hvordan gikk det med knirkingen? Fortsatt like positiv om vogna?

    ReplyDelete

Comments makes me smile!