March 05, 2013

IKEA HIMNA!

 
Husker dere NIB-utfordringen for litt siden som gjalt å vise frem sin tv, og hvor premien var en ny tv-løsning fra Ikea?!
 
Oh my. Jeg var en av de heldige som ble trukket ut!
 
Nå er den nye HIMNA tv-løsningen fra Ikea vel på plass i stua og det er en soleklar forberding. Førsteinntrykket var at den var litt større enn forventet, hele stua måtte ommøbleres. ( Ommøblering har jeg ingenting i mot da. Haha. Dere kjenner meg ). Pluss at det var unødvendig med så stor svart ramme rundt selve tven.  Til tross for dette passer den godt inn i stilen min og lyden & bilde er godt. Jeg elsker at jeg kan spille musikk på den uten å måtte skru på tven. Jeg har også begynt å sette mer pris på rammen rundt, bildet blir på en måte mer fokusert. Pluss at lys/blomster og div. fint får plass uten å forstyrre for bildet. Møbelet er tungt og solid, i massiv bøk. Meget barnevennlig. Selve systemet er vanskelig å sette meg inn i, men det går seg forhåpentligvis til etterhvert. En annen ting jeg også tenker på nå etter å ha hatt den en stund er den glansede svarte overflaten. Den tiltrekker seg støv, støv jeg ikke kan skjønne hvor kommer fra, jeg som er så ivrig med støvsugeren. ;) Om det bare hadde vært en litt mattere overflate så ville problemet kanksje vært unngått til en viss grad?
Jeg har også oppdaget hvor fantastisk godt det er å se på tv i "riktig" høyde. Den forrige tv`en inser jeg nå at var plasert altfor høyt opp på veggen.
 
En STOR, varm og takknemlig klem til de fine NIB-jentene som gjorde dette mulig, og ikke minst til Ikea. Helt fantstisk! Tusen tusen takk!
 
Ta gjerne turen inn til NIB for å se flere bilder av tv-løsningen og stua der.
 
 
Hvite pompoms er fra Hviit, den gule har jeg laget selv. De gule høytalerene følger ikke med tv-løsningen. Bildene på veggen er egenprodusert fotokunst. Platehyllene er malte Ivar-hyller fra Ikea.
  

5 comments:

  1. Det ser supert ut!! :)

    ReplyDelete
  2. Wow! Jeg ante ikke at IKEA hadde noe sånt engang! Og at den så så kul ut, da! :-D Grattis til den heldige vinner!

    ReplyDelete
  3. Heldige deg! LOVED IT!

    ReplyDelete
  4. Hei fine!:)
    Ble så himla bra hos dere!!!

    ...nei, jeg mener: HIMNA bra!*blunkesmil*

    Håper alt står int til og at vi treffes snart søta!:)

    Stor klem fra meg

    ReplyDelete
  5. Jeg googlet "concrete farge flügger" og endte opp her. Og da tenker jeg at jeg elsker tilfeldigheter! For en blogg, for en leilighet, for en dame! For jeg falt pladask for stilen din. Den er den jeg har hjemme, bare med system og tusen ganger mer gjennomført! Jeg har lest alt jeg har kommet over av innlegg, og du har en ny fast leser. Om du blir lei de tusen spørsmålene som sikkert dukker opp etter hvert så får du si ifra. For jeg starter alt nå :)

    Jeg vurderer fargen concrete til soverommet. Har også sett på fargene storbygrå og kanin fra fargerike. Hvordan går du frem for å finne farge? For jeg blir gal i fargekaoset...

    Hilsen Kine-Michelle

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)