March 01, 2013

FOR SALE


God kveld mine kjære bloggvenner. Jeg har endel ting tilsalgs på finn omdagen. Vintage/retro og noe nytt. Barneklær, leker og interiør. Gå inn her og her for å ta en titt da vel. Kankje finner du noe fint til en god pris?
------------------------------------------------------------
Det er fortiden noe tull med textene på Finn annonsense. Håper det snart vil ordne seg. Alt er fortsatt tilsalgs med pris og info under hvert bilde!
------------------------------------------------------------------------

En god kveld ønskes deg fra meg

2 comments:

  1. *åh, for noen skjønne kjoler!! kanskje jeg må vurdere å kjøpe en til mariamor:) fin fredag!*klem v

    ReplyDelete
  2. Ihh, hvor er der mange ting jeg er helt vild med. ..
    De hvide og lyserøde strikkede bukser, den røde trøje med blå zig zag, den lysegule vintagekjole, den råhvide vintagebluse og vintagetoppen med små pingviner...
    Det er SÅ smukke ting!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!