March 29, 2013

KUBUS BOWL - BY LASSEN


Hvilket fantastisk herlig lys som møter meg hver morgen! Så vidunderlig å endelig ha spiseplassen foran et stort vindu. Hjemmelagde rundstykker, kaffe, pene serviser og påskeliljer i min nye Kubus Bowl gjør påskefrokostene, mildt sagt, herlige. 
Jeg har vært så heldig å vinne en lysgrønn Kubus Bowl fra danske By Lassen nå i påsken. Oh yes. Vakker, klassisk Dansk design. Kubus Bowl ble designet av Mogens Lassen i 1962 og satt i produksjon av By Lassen i 2009. Jeg svever fortsatt høyt i sky over å endelig ha fått By Lassen inn i mitt hjem.

På By Lassens Facebookside kan du og se et av mine påskebilder av Kubus Bowl fra instagram. Må også tipse om deres Instagram konkurranse hvor du kan vinne bl.a. en Kubus Bowl. Info inne på Fb!

Jeg må også takke alle for støttende ord, gode tanker og smil i denne utfordrende tiden jeg og vi er inne i. Det setter jeg umåtelig pris på. Mine fine, fine bloggvenner.
  


2 comments:

  1. vakkert! :)
    nyt

    fortsatt fin påske
    beste hilsener fra
    Åpent^hus

    ReplyDelete

Comments makes me smile!