February 24, 2013

VINTAGE SUITCASE

 
Den gamle vintage kofferten jeg omgjorde for Naninos leker for 2 år siden, er tilbake under sofaen. Veldig kjekt med trillende oppbevaring til leker i stuen, nå som sofaen faktaisk er høy nok, kom jeg på her en dag. :)

Samlingen med Duplo har også økt etter som tiden har gått. Mens Nanino leker fornøyd blir jeg ofte opptatt av forskjellene mellom den nye og gamle designen. Over har jeg knipset 2 bilder med mobilen som viser noen av forskjellene.. Jeg er nostalgisk av meg og holder en knapp på designen fra midten av 80`tallet. Kankje en ønsketenkning men skulle gjerne ha sett at de hadde fortsatt å produsere duplo i den mer enkle stilen. Mindre animert på en måte.

Hva syntes du?

5 comments:

  1. Jeg liker og de goe gamle duplofigurene...men det har vel mest med at vi er barn av 80tallet ;)

    ReplyDelete
  2. Enig med deg - heier på den gamle look'en!
    (Men det gjør sikkert ikke dagens småbarn...)
    Fint og lurt med koffert under sofaen, forresten.
    Ha en finfin søndag!:o)

    ReplyDelete
  3. Innom med ein helgeklem eg.
    Tenk at Nanino e blitt 3 år!!!!
    Hu var jo heilt ny då eg traff deg fysste gongen :)

    Håpe du har gode dager, godeste du.

    ReplyDelete
  4. oooh I think everyone should have a vintage suitcase like this one filled with fun odds and ends! :) xo

    ReplyDelete
  5. For en fin blogg du har!
    Og herlige bilder og farger :)
    Stemmer på de gamle duploene jeg også ;)

    Hilsen Marie :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)