February 14, 2013

PINOCCHIO MY LOVE

 
Haha, i det ene innlegget skriver jeg om hvor påpasselig jeg må være med mine penger og i neste... viser jeg frem mitt nye Pinocchio teppe fra HAY. Oh lord.. Noen ganger så må man bare. Og jeg virkelig MÅTTE ha det. Nedsatt med 50%. Ja, da var det håp for meg og, og jeg bare måtte. Dere skjønner meg vel? Jeg skal absolutt klare å spare inn pengene på andre områder. Slik resonnering ( og innsparing ) er jeg god på.
 
Det går også fremover med mitt eget ullkuleteppe. Ullnålen som har vært borte er kommet tilrette igjen og endelig sys det fast litt kuler nå og da. Skal passe på å komme med en liten oppdatering om ikke lenge.

13 comments:

  1. Teppet fra HAY er bare så flott! Heldige du :)
    Må jo nesten spørre hvor du fikk det på salg?? Har ønsket meg det teppet i noen år nå, men det lar vente på seg enda :)



    ReplyDelete
    Replies
    1. Kom over det på Design Forum nede ved Tulinløkka i Oslo. Var ikke klar over at de og solgte interiør. En del salg der i disse dager. Scoopet nok opp det siste teppet i lilla er jeg redd. Håper det og vil krysse din vei ;)

      Delete
  2. Å, herlighet for et kupp! Det teppet er sååå fint! Grattis!

    ReplyDelete
  3. Nydelig teppe! Liker at du bruker masse farger i interiøret!

    ReplyDelete
  4. For et kupp!! Skjønner helt klart prioriteringen her;)

    ReplyDelete
  5. Happy Valentines Day...Heidi

    ReplyDelete
  6. Nydelige! Ikke verst å få på 50%, da skjønner jeg at du bare måtte ha det:)
    kjenner godt igjen tanken om at da får en gjøre prioriteringer på annet hold...;)
    ønsker deg en fin start på helga:)
    klem nina

    ReplyDelete
  7. For et scoop ja, og velfortjent;) Kjenner meg igjen i prioriteringene dine helt klart;) Jeg forsaker en del for å få de interiørtingene jeg bare MÅ ha;))

    Nyt det, grattis, og veldig velfortjent;)

    Herlig helg!

    PS! Kjenneer jeg har Futura abstinenser. Skal på Oslo tur til torsdag og da skal jeg bestille buble lampa til gangen.wiihiiii!!! Bare håper den ikke må betales i sin helhet. Har du peiling på det, er det halve prisen man betaler som et depositum frem til varen kommer? Har gjort før, men husker ikke helt greia?
    Har i hvertfall et gavekort liggende;)

    klem malla

    ReplyDelete
  8. Nydelig teppe og jeg har ingen problemer at du MÅ ha det :)
    Fin reportasje i HUSOHEM/RETRO da, hele 10 sider :) GRATULERER SÅ MYE:)
    Klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  9. Åh elsk på det teppet...også 50% da. Hadde garantert slått til selv, enda så slunkent det var i lommeboka. Har de flere igjen? hehe

    ReplyDelete
  10. Fornuftig prioritering synes jeg, de teppene der er jo helt fantastiske og den fargen der var lekker!

    ReplyDelete
  11. Oh, skjønner godt at du måtte ha det! Noen ganger kan det være gode grunner for å spise makaroni resten av mnd - spesielt en sånn lekker sak!!:)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!