February 04, 2013

NICOLAS VAHÈ

På Gave og Interiørmessen var jeg så heldig å få goodiebag av Nicolas Vahe og House Doctor. En tung goodiebag fyllt med de herligste smaksopplevelser.



Lemon Coockie Mix - Mustard with trufflsFig & Walnut confit - Herbs essence / Thyme - Milk Delight i
den kuleste ziplock posen:

 
..som nå huser kjøkkenets servietter.
På søndag var en slik søndag da trangen etter kaker kom over meg. Hvilken lettelse det var da jeg husket på at jo, herlighet, jeg har jo noen stående på hylla. Ikke trengte jeg å gå ut av huset og de var jo praktisktalt nesten helt klare. Yay!

 
 
 
Opp i en bolle, sammen med et egg og 80g mykt smør. Oh så enkelt!
 
 
Etter litt god mixing formet jeg de søteste kjeks. Bakepapiret ble smurt og jeg fikk plass til alle på et brett. Easy peasy. 7-10 min i ovnen gav tid for litt sunn mat før kakemumsingen skulle begynne.
 
 
Fiken og valnøtt marmelade på brie.. mmm. Perfekt kombo.
 
 
Og "Hapå", en MYE bedre versjon av "Hapå", smakte, oh så godt den også. Det kjennes på smaken at produktene består av gode kvalitetsråvarer.
"Luxus og fordi jeg fortjener det" følelse.
Jeg har også rukket å testet ut krydder-essensen i supper og sennepen på vegetarkjøttkaker. Og det råder ingen tvil. Det er så godt! Tror det blir flere kjøp av Nicholas Vahè hos Hviit, for å si det sånn.
 
 
Et par raske brødskiver senere og kjeksene var klare. Oh yes! Leiligheten ble fyllt med den herligste duft. Nylaget-kake-duft. Den beste.
 
Det var duket for søndagskos!
 

Skål og kopp fra Ferm Living. Lys fra Hviit. Vintage mocca-tefat fra Stavanger Flint og tulipaner fra mamma  i "krukkevase" fra bruktbutikken. Duken er forresten vevd av min kjære, dyktige mamma. 
  

4 comments:

  1. Så herlig med kjappe løsninger av og til, år man plutselig får lyst på noe godt :)

    finfin uke videre!

    ReplyDelete
  2. Alt sammen så utrolig deilig ut! Likte teksten på posen :)

    ReplyDelete
  3. Mmmm..Nå fikk jeg vann i munnen her, hehe:)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!