February 19, 2013

B.O.B IN THE HOUSE

Moderne. Sterk. Robust. Orange. Tøff. Hardfør.
Naninos nye B.O.B vogn er i hus!
 
Det er en glede å få samarbeide med Jollyroom om få lov til å teste ut en av deres B.O.B vogner. Jeg har en forkjærlighet for barnevogner, og da spesiellt for gamle retro vogner. Haha, jeg vet jeg er en sånn gal-vogn-dame. Men "min" vakre Simo fra slutten av 60`tallet er forlengst for liten og "min" elskede gamle trille er ja. Uten demping, kalesje og bremser.. Derfor er jeg mer enn spent på vår nye morderne vogn. Vognen som jeg håper blir perfekt for bylivet med hardt og surt vinterføre, de irriterende fortauskantene og vannrennene for hver femte meter, og ikke minst at den er stor nok og behagelig for min ferske treåring.
 
Å få en så STOR pakke var virkelig gøy! Og jeg vet ikke hvem som var mest spent på å åpne den av Nanino og meg. Hihi, hvilken iver! Etter litt skruing og fiksing var den klar, og jeg må si wow. Dette var vogna si det. Den var fin og lett, stabil og med solide dekk. Høye Nanino fikk også godt med plass. Kalesjen går helt ned forann, trekket er vanntett og den har et vilt fjæringsystem. Designet er også kult og sporty. Digger at den har sprek farge. Nei du og du! Hvilken vogn-glede det er! Første inntrykket er meget godt.
 
Så min kjære lille Nanino. Det er over nå. All humpingen og dumpingen jeg har utsatt deg for i vinter. All vinden, trekken og ruskeværet. Nå skal det bli andre boller. Eller andre vogner. :) Jeg virkelig gleder meg til å teste den ut i hverdagen.
 
Mer info om B.O.B Sports Utility vognen finner du inne hos nettbutikken Jollyroom. Verdt å nevne er også at om man kjøper vogn der for over 5000,- får man med et gavekort på 500kr. Og alle kjøp over 1000,- er fraktfrie. Det er jo bra når det kommer til slike store investeringer.
Jollyrom har også kule konkurranser pågang på sin Facebook side.  
 
------------------------------------------------------------
  
Jeg må også få takke så mye for alle bursdagsgratulasjoner til min lillestore Nanino! Veldig koselig, dere er så gode.
 
Har du vært borte i BOB vognene? Og hvilken vogn(er) har du til dine små? "Vognprat" er gøy!
 

9 comments:

  1. Så heldige dere er! En god vogn er virkelig en investering, både for den som skal trille og den som sitter på ;) Vi har mountain buggy urban jungle og jeg er kjempefornøyd med den. En lett trehjuling som er enkel å manøvrere og fin for minsten som elsker å følge med på alt som skjer rundt oss. Vi kjøpte den da vi var i USA før minsten kom og fikk den til ca halv pris der :)

    Kirsti

    ReplyDelete
    Replies
    1. En god vogn er en bra invistering ja! Å kjøpe vogn i USA tror jeg må være bra ja, spesiellt nå hvor dollaren er så lav :)

      Delete
  2. Den ser jo helt super ut! Og ja, jeg har merket at vognprat engasjerer. Da jeg la ut et spørsmål på fjesboka om hvilken vogn jeg burde velge fikk jeg nesten fler kommentarer enn på bildet av snuppa da hun endelig var født ;)
    Vi kjøpte en brukt Emmaljunga Duo Edge til vår lille snuppe. Hun er jo litt mindre enn Nanino, så det er en liten stund til vi trenger tralle. Men jammen går tia fort, nå må vi snart over i sportsdelen.
    Vi har akkurat vært ute og kjørt offroad i skogen, så jeg må definitivt si meg fornøyd med både dekk og demping. Snuppa sovna som bare det.
    Egentlig hadde jeg håpet at mamma hadde min gamle vogn liggende på loftet så vi kunne bruke den, men vi må nok nøye oss med å bruke de gamle klærne. Der var det derimot noen skikkelige 70-tallsskatter!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe vognprat engasjerer ja :)
      offroad må jeg prøve! til nå har v den nye vognen fungert helt supert her i byen, taklet dårlig asfalt, fortauskanter og isklumper som bare det. Litt forskjell for å si det sånn. Min gamle vogn er også desverre borte, men jeg har heldigvis bildene. Kos dere med de gamle klærne, det er virkelig skatter ;D

      Delete
  3. Den såg god ut. Vi har hatt både Simo og Bugaboo. Liker Bugaboo sin best. Men vi har sluttet relativt raskt med å bruke vogn. Kanskje litt for raskt. Hadde nok brukt vogna lenger om vi hadde bodd i byen og ikke vært så avhengig av bil. Vesla på 3 år bruker ikke vogn lenger, men det er jo også litt fordi vi har fått ei ny som trenger vogna...hehe. Ellers setter jeg pris på lette vogner. Simoen var dobbelt så tung som Bugabooen og jeg fikk nesten kink i ryggen for hver gang jeg skulle løfte den inn i bilen. :) Heldig dere som får teste vogn. Stor stas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh jah, at vognen er lett er absolutt en fordel. Nanino er også flink til å bruke beina mye, men utrolig godt å ha vognen i tillegg en stund fremover. Det blir ofte mye tråkking rundt i byen, da jeg oftest tar beina fatt enn trikken.

      takk for fin kommentar, håper helga di er bra!

      Delete
  4. Den kalesjen der skulle vi hatt her på vestlandet !
    Vogndilla har ikke gått forbi i stillhet her, og vi har vel hatt en sånn 6-7 vogner til de to første.
    Det ferske tredjebarnet trilles i en OTH Mountain Buggy når vi er hjemme/utendørs,
    en Quinny Buzz 3 når vi er på senter o.l og så har vi fremdeles Quinny Zapp liggende etter de to eldste.

    ReplyDelete
  5. Ojoj! Det så ut som den falt i smak :)

    takk for alltid like hyggelige ord inne hos meg. Dessverre strekker ikke tiden til alltid, slik at jeg får besøkt deg, og lagt igjen spor, men de gangene jeg har tid og anledning kommer jeg så fort jeg kan *fnis*

    Nydelig onsdag til deg, ikveld har jeg og mannen datenight middag og stand up :) Gleder meg!

    Klem fra
    -Maia

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)