January 21, 2013

WINTER WEAR


 
I går skinte sola og o`boy hvor deilig det var. Søndagsturen gikk til Botanisk hage. Med fuglesang i trærne, vaffler i sekken og oppdagelsesferd i veksthusene. Og jommen meg fikk jeg ikke også pappaRottefinn til å ta noen bilder av oss. Veldig fornøyd med det jepp.
 
På meg: Jakke - bruktfunn fra Liverpool / sjerf - pieces / votter - hjemmestrikkede / ullkjole - vintage / pannebånd - militærhals / støvletter - Ajavat
På Nanino: Dress - Boys & Girls / votter - Thinsulate / sko - Nesnalobber.
På PappaRottefinn: Jakke - Penfield / bukser - LRG / votter - hjemmestrikkede / sko - Timberlands
 

4 comments:

  1. Har aldri vært i botaniske hage i Oslo på vinteren, men kan tenke meg det var flott tur. Så fine dere er. D

    ReplyDelete
  2. Stilige bilder, klær & fine folk;) Takk for fine ord hos meg. Så stas, det blir jeg selvfølgelig kjempeglad for om du gjør, søte du;) Lån i vei;)

    Nattinatt!!

    klem malla

    ReplyDelete
  3. Digger stilen din! Fin familie du har:O)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!