January 07, 2013

WINNERS LUCK

 
Vinnerlykke! Inne på den fabelaktige bloggen Jeg er Jonathan har vi vært så heldige å vinne en ny hest fra Jollyroom. Vår gode gamle gyngehest - fra pappaRottefinns barndom - har riktig måttet sloss om oppmerksomheten den siste tiden. Den nye er dobbelt så høy og dobbelt så myk. Og kan spise et helt tre(!) til og med. Designet og materialet er så som så, og batteriene er ikke satt i for å si det sånn. Men det er hva hu mor syntes. Nanino elsker "hesten fra den store pakken".
 
Og så lurer jeg på om andre bloggere og har hatt problemer med å laste opp bilder på bloggen sin i det siste? På tredje dagen nå fant jeg endelig ut at å laste bilder opp i HTML-Kode-vinduet funket. Og så bare switche over til vanlig "SKRIV"-vindu etterpå. Hva skjer? Noen som vet? Blir veldig takknemlig for svar.
 
Nanino har på seg Sløyfe - hjemmelaget / ullgenser - loppis / bukse - Tante Mie i Haugesund / ulltøfler - hjemmelaget gave
 

16 comments:

  1. Oh heldige Nanino! :)
    Takk for kommentaren på småbarnsbuksene mine - og ja, jeg vurderer sy i litt større str også ;) så bare å følge med.
    Godt nytt år til deg og dine !

    ReplyDelete
    Replies
    1. De er så fine ;D Strørrelse 104 ( 3-4 år ) hadde vært genialt! HIhi

      Delete
  2. Vilken tur ni har!
    Har sett att fler har problem att ladda upp bilder och har förstått att det beror på vilken webbläsare man använder. Explorer verkar inte funka. Jag använder själv Google Chrome och jag har inte haft några problem med bilduppladdningen.
    Vilka coola byxor Nanino har, förresten!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha! Tusen takk for info! HUmph.. kanskje det er det jeg må begi meg ut på da. Sukk.. Liker ikke slikt. hehe. :D

      Delete
    2. Inte jag heller, men det är bara att ladda ner en annan webbläsare. Klarade jag det så gör du säkert det också! :)

      Delete
  3. Skjønner godt hun er fornøyd med hesten :-) Jeg har samme problem med å laste opp bilder. Det går i HTML. Jeg har google chrome, men det er ikke nok. D

    ReplyDelete
  4. Jeg sliter også, og har måttet laste bilder fra photobucket. Himla dobbeltarbeid, men nå skal jeg prøve html-trikset. (Har internet explorer).

    ReplyDelete
  5. Jeg hadde problemet i en dag bare, men nå er det vanlig igjen. Bruker firefox jeg.

    ReplyDelete
  6. Wow, det var litt av ein gevinst! :) Men kan godt forstå at batteriet ikkje er satt i, ja - den kneggelyden kan raskt føre til hovudverk ;)
    Ååå, eg berre elskar den ultrakule buksa til skjønne Nanino! :)
    Ha ein fin dag :)
    Klem, KristiN

    ReplyDelete
  7. Så fantastisk herlig premie, jente og bilder;) Skjønner den var pop ja.

    Takk for trivlig kommentar hos meg, og takk det samme, fortrefflig godt nyttår til deg også. Måtte det bli et kreativt & flott år.

    Og virkelig beundringsverdi den komboen med familieliv og livet ditt som kunstner;))

    -klem malla-

    ReplyDelete
  8. I love her oranges trousers

    ReplyDelete
  9. Fine hesten! Jeg har også hatt problemer med å laste opp bilder. Har løst det ved å legge dem til i Picasa først og deretter plukke dem frem i stedet for å laste dem opp når jeg skriver innlegget.

    ReplyDelete
  10. Hehe, så ut som en populær ny kompis det der! ;)

    ReplyDelete
  11. Gyngehest med batteri, hva gir du meg! Kan den blinke da, eller? Synger den, kanskje? Best å ikke finne ut!

    Fantastiske bukser på lillefrøkna! Dødsfin :-D

    ReplyDelete
  12. Anonymous1/08/2013

    Bestemor gleder seg til å komme og se den nye hesten i byen, på fredag ;)
    Buksa er veldig fin, gøy med slike gode kjøp.
    Som vanlig så er det flotte bilder du tar av barnebarnet mitt.
    Blir så glad av å se :)
    Klemmer til alle 3

    ReplyDelete
  13. Fantastisk hest! :-D
    Gå til https://www.google.com/intl/no/chrome/browser/ og last ned Chrome, eller til http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/ og last ned Firefox. Explorer er bare dust ;)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!