January 22, 2013

THE ELEPHANT IN THE ROOM

 
Jupp, jeg stemmer i NIB sin påstand om at tven er den store elefanten i rommet, vi interiørbloggere sjelden har fokus på. Jeg missliker tven vår sterkt. PappaRottefinn elsker den. Men enig om at den er akurat litt for stor. Det irriterer at sjenken akuratt ikke går under. Den hadde også vært for lang om beina var kortere, pluss at ingenting da ville kunne stått oppå. Jeg drømmer om den ultimate løsningen, med en mindre, gjerne hvit tv og med en god løsning for ledinger, playstation etc.
 
Jeg krysser fingrene og blir med i NIB sin tv - utfordring sponset av Ikea.
 
Se flere smartere og finere tv-løsninger her.
    

4 comments:

  1. I hate to live with them but late at night when I can't sleep...I love them! Heidi

    ReplyDelete
  2. Kan jo se på det fine bildet om det ikke er noe på TV. Lykke til i utfordringa :D

    ReplyDelete
  3. Oh my for et kanlltøft bidrag! Elsker det jeg ser.. Flinke du ♥
    Fin fin kveld til deg og tvi tvi i utfordringen :)

    ReplyDelete
  4. Vi har faktisk ikke TV... ser på nett-tv med mac'en og er superfornøyde med det. Vanskelig å innrede fint med tv ja.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!