January 25, 2013

SWEET YELLOW PANCO SPICERACK


Nok et etterlengtet, superdupert bruktfunn er kommet på plass. En solgul Panco krydderhylle. Syntes den var et kupp til 300kr på Et dukkehjem i Markveien. Lett etter en slik en til en overkommelig pris lenge. Etter litt liming av sprekker og en skikkelig rundvask er den i mine øyne helt perfekt! Et nytt strøk med maling trengs dog, men det tar jeg en annen dag. 

Igjen må jeg også få takke så mye for de fantastiske tilbakemeldingene på finalebidraget mitt. Utrolig godt å få slik respons på noe som står meg så nært. Takk for alle stemmer og skryt. Jeg tar dem alle til meg og lagrer de i hjertet. Så godt å ha med seg på overskyede dager. 
   

13 comments:

  1. Ååå!! Den er vakker! Er selv på leting etter en slik!!!
    Blir glad av å se bildene dine!!
    Ønsker deg en NydeligFlott fredagskveld!!
    Klem fra Julie :-)

    ReplyDelete
  2. Wow. Den prisen var det jo ingenting å si på. Grattis :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous1/25/2013

    Hei,

    Kjempefin!! Samt at alt det andre på bildet òg er kjempefint :)Ja forresten begge bildene. Mumsi er flott jente

    Hilsen Hanne på Madla

    ReplyDelete
  4. Oi hvilket kupp !
    Så heldig du har vært i det siste :)
    Slike hyller er bare så fine og passer i alle rom.

    God helg !
    Janne

    ReplyDelete
  5. Nydeligste hylla altså. Vært på jakt lenge uten hell. Denne er du vel unt. Og du...jeg tror du vinner hele greia hos NIB :)

    ReplyDelete
  6. Ååå, den var søt!

    God helg og lykke til :D

    ReplyDelete
  7. Åå drømmer om en slik til rommet til lillemor. Og for en pris da du;) litt av et scoop.

    På finn er de så dyre, håper det blir mer utflukter på både bruktsjapper og loppis når gamla snart får lappen;) Forhåpentligvis snart fri & selvstendig. I oslo var det ikke noe savn å ha bil og lappen.

    Klem malla

    ReplyDelete
  8. Holy guacamole, 300 kr?? Og såååå stor og fiiin da! Heldiggrisen!! :D

    ReplyDelete
  9. Anonymous5/04/2013

    Ι visited multiple ωеb siteѕ but the
    audio qualіty for аudio songs cuгrеnt at thiѕ ωеb pаge is actuаlly wοndеrful.



    Feel freе tо νisit my wеbρage - fzilla.com

    ReplyDelete
  10. Anonymous5/08/2013

    Fantastic blog уou haνе hеrе
    but I was wonderіng if уou knew of аny messаgе
    boardѕ that cover the same topics talked about here?
    I'd really love to be a part of group where I can get advice from other experienced people that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know. Thank you!

    my site - heroicpixel.com

    ReplyDelete
  11. Anonymous5/16/2013

    Ενerything іs vеry oρen ωith a
    сlear ԁescriptіon of the iѕsues.
    It wаs truly infоrmative. Your webѕіte is useful.

    Τhanκs fог sharing!

    Take а looκ аt my wеb-site: http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

    ReplyDelete
  12. Anonymous5/16/2013

    Increasingly people today are adopting this technique which they're getting quite uncomplicated to practice.

    Feel free to surf to my page: http://romneyblunders.Com

    ReplyDelete
  13. Anonymous5/17/2013

    The ab workout equipment that has been rated variety one is the Ab Coaster Pro.
    The TENS machine by now is not any mysterious engineering.


    Here is my page :: http://votejb.info

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)