January 29, 2013

OLAY REGENERIST AND GIVE AWAY /CLOSED/

 
De siste ukene har jeg hatt gleden av å teste ut nye produkter fra Olay. Det var ikke vanskelig å takke ja til tilbudet, da jeg til nå har hoppet fra merke til merke uten å finne noen spesiell favoritt. Jeg har gode "Oil of Olay" referanser fra barndommen. Alltid stod min mors rosa Olay- kremflaske i hyllen på badet og jeg kan fremdeles huske lukten av hennes hud om jeg lukker øynene. Min bestefar het også Olai - og kremen ble ofte koblet til han.
 
Jeg er opptatt av å ta vare på huden min, og syntes kremene fra den nye Olay serien var veldig gode. Olay`s nye Regenerist - serie består av nye parfymefrie 3 Point Treatment Cream / dagkrem, 3 point Super Serum, Night Renewal Elixir / nattkrem og Øyekrem/serum. Settet er med på å behandle rynker og aldringstegn, og gir absolutt en deilig følelse av velvære. Kremene trekker fort inn i huden og den føles lett, glatt og myk. Nå er ikke jeg bikket 30 enda og skal ikke skryte på meg hvor fantastisk kremene har vært for mitt rynkete ansikt, men jeg har begynt å se fine linjer i pannen og rundt munn som ikke før har vært der. Rart med det. 


I sammarbeid med Olay har jeg også gleden av å lodde ut 2 Regenerist sett med en verdi av 917,- pr sett!
 
For å bli med i trekningen så ønsker jeg at du skriver noen ord om hvorfor akuratt du har lyst til å vinne. Jeg trekker ut 2 heldige lesere på søndag kveld.
 
Takk for at du vil bli med!

58 comments:

  1. Jeg liker Olay! Jeg trenger hudkremer!

    ReplyDelete
  2. Åh, jeg husker den lyserosa flasken med fuktighetskrem :) Og lukten ikke minst. Men hvorfor skulle jeg vinne? Jeg er lykkelig gravid, men føler meg så utrolig ufresh. Jeg drømmer om noe som kan friske opp et slitent tryne :) Kanskje det blir Olay?

    ReplyDelete
  3. Ååå, den husker jeg :)
    He,he
    Trenger krem så arret etter sykkelulykken jeg var i sommer blir litt penere!
    Nå fikk jeg tanker tilbake til date, jane h....

    Carpe diem

    Ha en super kveld!

    Klem

    ReplyDelete
  4. Jaaa, jeg vil gjerne vinne! Fordi:
    1. Jeg er som deg - hopper rundt fra merke til merke uten å finne noen skikkelig favoritt.
    2. Har dårlig råd, så for øyeblikket blir det bare de billigste apotek-greiene.
    3. Iiik - jeg har jo til og med rundet 40 (for et par år siden) - og kan godt trenge litt regenerering!:o)

    ReplyDelete
  5. Anonymous1/29/2013

    Jeg ville gitt et slikt sett til mamma jeg. Hun er storforbruker på kremmer, og har bursdag på lørdag. :-)Og så er det jo morsdag snart også. Ville vært perfekt!

    Mvh
    Bente
    bentegravem@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. Jaaaaa, det vil jeg vinne! Jeg har slitt med huden etter jeg starta på første hormonbehandling for å prøve å bli gravid, og etter det klarte jeg bare ikke å få den bra, selv i periodene med hormonpause! Nå er jeg jo HØYgravid (yayayayayay!!!), og huden ser - ikke - ut. Jeg trenger hjelp! :)

    ReplyDelete
  7. Eg hadde alltid den rosa olayflaska før. Men så forsvant den frå hyllene. Eit stort savn!

    ReplyDelete
  8. Jeg brukte den rosa Olay-kremen når jeg var fjortis (den var kanskje ikke for fjortiser? hoho). Har ikke brukt noen Olay-produkter siden, men nå har jeg masse rynker og er meget keen på et Olay-forhold igjen ;-)

    ReplyDelete
  9. Jeg skal snart føde, og trenger noe som er bare til meg selv etterpå, så litt skjønnhetspleie hadde vært toppen! Krysser fingrene!

    Klem

    ReplyDelete
  10. Hei høpp!

    Jeg blir gjerne med...Nærmer meg 40 så
    tar gjerne i mot alt som kan behandle meg ha ha:)

    Nyt resten av uken!

    Klem Linda:)

    ReplyDelete
  11. Så utrulig flott premie,eg vil gjerne være med fordi eg fortjener det,hihi:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  12. Åh jeg vil gjerne vinne! Jeg tror hudkremer har mye å si for hvordan huden blir "gammel", og det er vel bare å innse at den blir ikke sprekere med årene. ;) Så det hadde vært supert å vinne et slikt sett, om det passer for "voksen" hud? Krysser fingrene! PS: Grattis med serier hos NIB!! Juhii- veldig fortjent!

    ReplyDelete
  13. Gratulerer med seier hos NIB. Blir gjerne med på denne konkurransen. Tror de krevende kan være noe for meg. Jeg er på jakt etter nye krever siden det jeg bruker ikke fungerer ordentlig.

    ReplyDelete
  14. Gratulerer med seier på Nib også det x2 - vel fortjent, søte du!
    Veldig kos på lørdag, du er jo så nydelig!

    Jeg vil gjerne prøve olay, for jeg har hoppet fra merke til merke uten å være sånn 100% fornøyd i grunn.

    Fin tirsdag!
    klem

    ReplyDelete
  15. Jeg hiver meg med- men kan ikke by på så gode grunner til hvorfor jeg burde bli plukket ut... Har i grunn bare lyst til å prøve disse produktene, og ut fra det du skriver virker de jo lovendes :)

    ReplyDelete
  16. Oioi, så flott premie!!
    Denne skulle jeg gjerne vunnet rett og slett fordi mitt badeskap er tomt, hehe:))
    Ikke har jeg noen favoritt heller, så artig og prøve noe nytt:))

    Grattis med NIB seier igjen, du din flinke, flinke jente!! :) ♥

    Ha en FAB kveld:)

    ReplyDelete
  17. Kommer innom for å gratulerer deg som vinner av NIBs utfordring denne måneden. Et bilde til å bli glad av!

    Ønsker deg en fin uke videre!

    Klem,
    Anette Willemine

    ReplyDelete
  18. Olay skaper minner fra da jeg var ung, og var avhengig av det eneste tilgjengelige olay-produktet ; oil of ulay. Det var Den luksusen på 70tallet . Siden har man glemt at det eksisterte. Hadde vært gøy å prøvd produkter derfra nå.

    Hilsen Irene

    ReplyDelete
  19. Flotte bloggen din!

    Olay er et velkjent merke fra fordums tider. Tenker det er en stund siden jeg var borti den. Så hvorfor ikke?

    Huden min har vært forferdelig rampete etter at jeg begynte med medisinen jeg nå går på, så jeg trenger absolutt all hjelp jeg kan få! Ser ikke ut. Tenårene var barnemat i forhold :D

    Klem fra Olgamors Finurligheter

    ReplyDelete
  20. Jeg brukte produkter fra Olay som tenåring, og likte de veldig godt.
    Hvorfor har jeg fortjent å vinne? Tja, fordi jeg nærmer meg 40, og det er kanskje på tide å innrømme at huden min trenger mer voksen pleie...

    ReplyDelete
  21. Eg har ikkje brukt denne serien siste åra, men no treng eg noko
    foryngande på huda ;) Er godt opp i åra ser du :)
    Anne-Mari

    ReplyDelete
  22. Hurraaaa for NIB-seier! Jeg er stolt av deg! :-*
    Og så har jeg lyst til å vinne krem fordi jeg har så sensitiv hud at jeg aldri tør å kjøpe noe som helst av dyre kremer - fordi jeg er så redd for at det blir ubrukt og penger ut av vinduet fordi jeg ikke tåler dem. Kanskje disse kan passe? :)

    Klemmer!

    ReplyDelete
  23. Og gratulerer med NIB-seier! Velfortjent!

    ReplyDelete
  24. Takk for gratulasjoner ang. Nib og takk for at dere vil bli med! Jeg skulle øsnke jeg hadde kremer til dere alle. :)

    ReplyDelete
  25. I'm in! Håper på vinnerlykke!

    ReplyDelete
  26. Anonymous1/30/2013

    Det ser ut som gode produkter, så delikat.
    Hadde vært gøy å prøve produktene fra Olay.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Hallo!! Ja, takk! ;-) er tom for dagkrem og har heller ikkje funnet min favoritt enda. Gratulera med seier hos NIB. Du var ein klar favoritt frå start, og ikkje utan grunn. Digge at du med ditt personlige og unike interiør vant. Eg gav opp håpet om å vinna ganske kjapt ;-)

    ReplyDelete
  28. Hei og hopp. jeg trenger å vinne da jeg bare kjøper ansiktskremen min på Rimi...haha må teste noe skikkelig.

    ReplyDelete
  29. Anonymous1/30/2013

    Fine produkter,- hadde vært moro å vinne.
    Hilsen
    Trude Helen

    ReplyDelete
  30. Jeg har fått en kjedelig kronisk sydom som har gjort at huden min har forandret seg ..den er guffen, og veldig sensitiv. rynkene er blitt mye mer synlige. Disse kremene høres flotte ut og jeg vil gjerne være med i trekningen

    mvh

    kjerstin

    wilak@online.no

    ReplyDelete
  31. Jeg vil gjerne delta! Er mye ute i frisk luft, og nå på vinteren sliter jeg med at huden blir tørr og matt. Vil veldig gjerne prøve nye produkter som kan hjelpe min 48 år gamle hud. :D

    Mvh Beate M
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    ReplyDelete
  32. Anonymous1/31/2013

    Det har vært så mye jobbing og slit i det siste, at jeg nå føler at jeg fortjener en stor oppmuntring.

    tomabjer@online.no

    ReplyDelete
  33. Det hadde vært supert å kunne teste ut disse produktene og se om de fungerer på min vanskelig hud, som er en salig blanding av tørr og fet hud!
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    ReplyDelete
  34. Tara Knauss1/31/2013

    ÅÅÅÅåååå! Jeg trenger hudkremer. Vil veldig gjerne prøve nye produkter som kan hjelpe min 31 år gamle hud. Wrinkles, wrinkles go away! :)
    Hilsen Tara Knauss
    knausst@yahoo.com

    ReplyDelete
  35. Anonymous1/31/2013

    Jeg vil veldig jerne vinne, fordi jeg ikke har råd til den slags, og eneste type krem jeg har er en dagkrem fra Nivea som er kjøpt i en vanlig butikk, som jeg ikke kan skryte stort av! Dette hadde virkelig vært flott:)

    fanwalker08s@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous1/31/2013

      Veldig gjerne*

      Delete
  36. Anonymous1/31/2013

    Jeg vil gjerne vinne da jeg hopper fra det ene til det andre pga.
    at jeg har solt meg for mye i barndommen og ungdommen slik at jeg sliter med pigmentflekker. Dette er vel snart det eneste merket jeg ikke har prøvd.
    Nå bruker jeg rådyre Clinique Even Better serum, krem og øyekrem pluss Age Perfect pluss noe fra Decleor, og jeg vet snart ikke hva. Bruker en formue i kremer, så jeg synes jeg fortjener å forsøke denne også.

    Vennlig hilsen Guri Marie

    gurimariekr@gmail.com

    ReplyDelete
  37. Hei
    Huden min trenger sårt en god krem, den har jeg ikke funnet ennå. Kanskje Olay er den rette :-)
    line.strandli@gmail.com

    ReplyDelete
  38. marion1/31/2013

    Hei !
    Min mor brukte også denne lyserosa olai som du snakker om ..
    Dette hadde vert ei perfekt morsdagsgave og gitt videre til henne <3
    rossland84@yahoo.no

    ReplyDelete
  39. Jeg har passert 40 og vet hvor viktig gode kremer er for ansiktet - gode kremer er dyre og da er det godt å kunne vinne det ;)
    sorgenfri2#hotmail.com

    ReplyDelete
  40. Anonymous1/31/2013

    Fordi jeg helt sikkert kommer til å merke effekten på rynkene mine ;)
    tina.triger@live.com

    ReplyDelete
  41. Anonymous1/31/2013

    Jeg sitter her på slutten av min 50 års dag - og tenker at nå trengs det en innsats mot "forfallet". Jeg starter gjerne med gode kremer:-)

    marlbak@online.no

    ReplyDelete
  42. Jeg er for tiden student og kan derfor ikke ta meg råd til å kjøpe gode merker på hudkremer i hytt og pine. Da jeg var yngre hadde jeg veldig dårlig hud, og var mye plaget med uren hud, vil ikke tilbake til det og da trenger jeg noen gode kremer ;)

    ReplyDelete
  43. Anonymous1/31/2013

    Jeg har også lyst til å vinne, men ikke til meg - til mamma. Verdens fineste mamma som blir 60 om ikke lenge. Hun tenker alltid på alle andre og ikke på seg selv. Jeg har lyst til å tenke på henne, og en slik fin presang hadde hun fortjent. og det går ikke på mitt studentbudsjett.

    m_k_espedal@hotmail.com

    ReplyDelete
  44. Anonymous1/31/2013

    Dette håper jeg virkelig å vinne da jeg selv bruker Olay og er veldig fornøyd. Hvis jeg vinner, vil jeg gi dem til min fattige studentdatter...
    embla50@yahoo.no

    ReplyDelete
  45. Therese2/01/2013

    Jeg har prøvd mye forskjellige produkter og jeg syns ingen av de passer til huden min :-/
    Dette merket har jeg faktisk ikke prøvd så jeg håper virkelig at jeg vinner siden jeg har hørt så mye godt om dette merket.

    tsae86 @ hotmail.no

    ReplyDelete
  46. Anonymous2/01/2013

    Jeg har sett masse positivt om dette merket her både i avisen og tv'en. Mamma er 43 år og har masse rynker,men hun gidder aldri å bruke penger på seg selv , men bare barna og resten av familien grunnen er fordi hun tjener veldig lite og de pengene går bort til andre ting som mat også vidre..
    Hun sier også at alle produkter aldri funker og er bare tull , men nå som jeg vet dette prouktet er kjempe bra tror jeg hun hadde blitt kjempe glad for å få dette til bursdag som er om ca en måned.

    Jeg har heller aldri gitt henne noe bra til bursdag , men dette året her vil jeg gjøre noe helt spessielt for henne og da hadde det vært greit om gaven var fikset fra før av :)

    Krysser fingrene for at jeg vinner!

    dersom jeg skulle være en av de heldige vinnerne er dette eposten min:

    Zallaz@hotmail.com

    ReplyDelete
  47. Anonymous2/01/2013

    Jeg har kjempelyst til å vinne disse.
    Morseomt at jeg deler omtrent samme minne som deg. Min mor brukte også den rosa Olay kremen med sort lokk. Og jeg kan også huske at den lukten VAR mamma da jeg var liten. Av og til smørte hun mitt fjes også med den. Kjempestas husker jeg!
    God helg!

    Mvh. Jori

    jorisk1@hotmail.com

    ReplyDelete
  48. Anonymous2/01/2013

    Har god erfaring med Olay produktene, men jeg har ikke prøvd denne serien.
    Her en kveld satt vi og så Trinny & Susannah og Trinny fortalte alderen sin. Da hørte jeg fra jentungen: Tenk, hun er to år eldre enn deg og likevel ser hun yngre ut og bedre ut enn deg! Så jeg kan visst trenge denne premien, krysser fingrene :-)

    Mvh Bente
    benmaas#hotmail.no

    ReplyDelete
  49. Hehe! Min mor hadde også alltid en slik krem i hyllen på badet.
    Hun bruker fremdeles de produktene.
    -Og det har jeg også lyst til! Da hadde jeg blitt hoppende glad!

    Klem, Torunn!
    lille-t@live.no

    ReplyDelete
  50. ❀ ✿ Hadde vært supert prøve denne, da jeg har tilgode å finne favorittkremen.
    Ha en riktig GOD HELG! ❀ ✿

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    ReplyDelete
  51. Anonymous2/02/2013

    Jeg har vært trofast bruker av Olay siden jeg var tenåring, og huden min foretrekker Olay. anikris3@online.no

    ReplyDelete
  52. Jeg husker veldig den Rosa Olay flasken som sto på toalett bordet til min mamma også. Lukten var alltid så frisk,å jeg husker jeg alltid smug lånte litt av den..

    Ja hvorfor skal jeg vinne...
    Jeg trenger sårt noen nye kremmer,jeg tok også den testen inne på Olay sin side,å etter å ha svart på alle spørsmålene så kom denne serien opp. Så jeg ble veldig nysgjerrig på den , jeg blir 37 år nå om få mnd å jeg har begynt og se alders tegn å det er jo noe som jeg ikke akkurat roper hurra for. Men slik er nå livets sirkel..
    Men jeg har veldig lyst på denne premien,da den sies og være god for min type hud.
    Jeg vet Olay har veldig mye bra kremmer,men jeg har ikke prøvd denne serien. Så jeg hadde blitt veldig glad om du hadde valgt meg,slik at jeg kunne fått prøvd den ut og sett om jeg kunne utsatt noen flere linjer..
    Det er jo noe alle ønsker hjelp til ...
    Pluss huden min skriker etter noen gode kremmer,som kan hjelpe en litt sliten vinter hud...

    Krysser fingrene og håper at lykken smiler til meg..
    Ønsker deg en kjempe fin Lørdag..
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    •°*”˜ƸӜƷ˜”*°•. •°*”˜ƸӜƷ˜”*°•. •°*”˜ƸӜƷ˜”*°•. •°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.

    ReplyDelete
  53. Jeg trenger gode hudkremer! Jobber i tørr luft på sykehus, tjener ikke allverdens der heller, og får gysla tørr hud av å jobbe der! *krysse fingre*

    ReplyDelete
  54. Anonymous2/02/2013

    sliter med å finne kremer som passer min hud, disse har jeg ikke prøvd så det hadde vøri en flott premie og vunnet. Lisbeth

    uglylizz78@gmail.com

    ReplyDelete
  55. Anonymous4/19/2013

    "We all knew it was theoretically possible, but to actually do it and deploy it into the field. Maybe it is arrogant to want to become a hero, but I find it a noble aspiration. Bioaugmentation is the procedure chosen if the treatability study of groundwater comes back with no signs of degradation, or an extended time before degradation is found.

    Check out my webpage :: please click the next page

    ReplyDelete

Comments makes me smile!