January 10, 2013

NORWEGIAN ICONS

 

I morgen åpner utstillingen Norwegian Icons her i Oslo.
Og jeg gleder meg mildt sagt for å si det sånn.
 
"Welcome to the opening of the Norwegian Icons exhibition. An exhibition that shows the Iconic Design made in Norway in the modern era 1940–1975. Curated by Fuglen and Blomqvist together. The exhibition reflects over the reasons why Norway has been in the shadows of Denmark, Sweden and Finland when one talks about the Scandinavian Mid Century internationally, and is created to show that there is no reason for not being given the same acknowledgment and rise the awareness of the Norwegian Design History both nationally and internationally."
 
 
 
 
 
Og så vil jeg få takk så mye for alle de fantastiske kommentarene dere har lagt igjen på mitt NIB- Within-bidrag. Jeg hopper og danser og smiler og ler. You all made my day!

3 comments:

  1. Oh hello, want want want.....

    ReplyDelete
  2. Anonymous2/14/2013

    Hei! Vi stiller nå ut et utvalg av designikonene på DogA. Les mer her: http://doga.no/norwegian-icons-pa-doga

    Mvh, Ida / DogA

    ReplyDelete
    Replies
    1. AHh så gøy, takk for tips! Må sjekkes ut ;)

      Delete

Comments makes me smile!