January 28, 2013

INTERIØR&GAVEMESSEN 2013 - A DREAMDAY WITH HVIIT

I går hadde jeg en drømmedag på Gave og interiørmessen i Lillestørm. Jeg har hatt lyst til å besøke denne lenge
og endelig fikk jeg muligheten. Sammen med Hviit-damene Linda og Nina, og bloggerene Mollys Bubble, Lidyll,
Har en drøm, Høytrykk og Fabelaktig var det duket for interiør, interiør og atter interiør! Samt herlig prøvesmaking, lunsj,
skravling og foredrag. Her kommer et lite innblikk fra dagen vår:

 

Første stopp på vår runde hos noen av Hviits fine levrandører var hos Bloomingville. Her fikk vi servert god varm drikke mens vi ble fortalt hva som rørte seg av trender og nyheter i 2013. Utrolig mange flotte produkter. Jeg elsker hylle-husene, lampene og vasene for å nevne noe. Mollysbubble - Monica sier seg enig :)
 


Turen gikk så videre til Nicolas Vahé hos House Doctor hvor vi fikk en smaksopplevelse uten om det vanlige.
Jeg elsker hans produkter, kvalitet og konsept. Mannen selv serverte, og ble vi alle frelst på stedet.
Vi var og så heldige å få med oss en tung goodie-bag. Jeg gleder meg til å prøve ut delikatessene.

 

Mette og fornøyde fikk vi og med oss et interessant og lærerikt foredrag holdt av Nib-jentene Solveig og Ann-Helen. De snakket blandt annet om hva som kjennetegner en god interiørblogg. Tips som å ta bilder i AV med ISO 400, (med speilreflekskamera) kom godt med for å si det sånn. Prydelig- Åshild var med som fotograf. Veldig gøy å få være der å heie dem frem.
Vi Interiørbloggere er spesiellt gode på nettopp det :)


Lunsjen fikk vi spandert av Food court, messeutstillerenes eget spisested. Koldtbord med både kald og varm mat, desserter, salater, frukt og nybakt brød gjorde godt inntrykk. Tusen takk for en super lunsj og ikke minst god service. Under måltidet overrasket også Linda oss med hver vår goodiebag fra Hviit. Som Høytykk sier, snakk om å bli skjemt bort!


Senze of Joy viste frem de nydeligste puter og kule lamper. Selvfølgelig måtte vi stoppe innom dem.
"Dèn vil jeg ha, og dèn vil jeg ha. Og den! Ja, og den!"

 

Fra putehav til enda mer inspirerende og herlig interiør! En guidet rundtur hos House Docktor gav mersmak. Jeg fant flere favoritter, som toalettmappen, boksene og puten over. Lidyll og Har en drøm i dyp interiør-konsentrasjon.


Madal Veveri i sammarbeid med den norske designeren Andreas Engesvik har laget de vakreste bunadspledd i ull. De fortalte oss mer enn gjerne om historien bak og hvordan den lokale produksjonen i Mandal fungerte. Jeg er imponert og betatt.
Et setesdal-inspirertpledd hadde gjort seg her hos oss. PappaRottefinn er jo en så stolt setesdøl. Å ja takk!
 

Siste stopp på programmet var hos Kähler. Her fikk vi vist de siste nyhetene, blant annet to serier med vaser, Love song og Botanica (mini). Hvilke fristelser altså.
Jeg gleder meg til å sjekke ut merkene og produktene nærmere i tiden fremover.  Alle merkene finnes dessuten i Hviits sortiment. Jeg kom virkelig over så mye flott i går som jeg gjerne vil få dele med dere! Håper dere vil henge med.

Takk Linda og Nina fra Hviit, samt mine finfine medbloggere for en fantastisk dag! Jeg svever fortsatt oppe i skyene. Jeg må også fortelle at vi som var med skal være Hviit ambasadører i 2013. Det gleder meg stort og jeg er både stolt og ydmyk over at jeg får bli med. Hurra!

Her kan du også lese innlegg publisert av de andre bloggerene fra dagen.  
Inspirasjon og bilder fra dagen finner dere også på instagram under hashtag`ene #hviit, #hviitmesse og #gaveoginteriørmessen2013.

Fin ny uke til deg!
 

15 comments:

  1. Takk for sist:) En fantastisk dag!!
    Flotte bilder det ble fra deg, enda dette er en messehall uten dagslys, flinkis:)

    Gleder meg også til tiden fremover, som Hvit Ambassadør;)

    Vi sees.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk for det, ja en hel dag duket for interiør må jo bare bli bra!
      Gleder meg til tiden fremover jeg. Ønsker deg en god ny uke :)

      Delete
  2. Takk for en fin dag! Så koselig!!
    Gøy å lese innlegget ditt og se bildene!
    Gleder meg til mange fine opplevelser sammen i tiden fremover. :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous1/28/2013

    Etter bildene å dømme er det lett å se at du hadde en flott lørdag. :)
    Gleder meg på dine vegne. Lykke til videre :)
    Ps. Det var to som hadde det supert på Tomter også.
    Takk for lånet :)
    God klem fra mamma

    ReplyDelete
  4. Takk for omvinsningen på messen:))! Dette så utrolig spennende ut! Og grattis som ambassadør for hviit, morro!! Hilsen fra Neri Kunst/Iren:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bare hyggelig, hihi. Håper du har en god start på uken.
      Smil fra Mumsi

      Delete
  5. Hei fine!
    Tusen takk for en flott dag altså!
    Storkoste meg jeg:)

    Herlig innlegg!
    Koste meg skikkelig med det-og sitter og mimrer allerede*hihi*
    ...nå gleder jeg meg til allt det spennende vi skal fremover!

    Stoooor klem

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha det gjør jeg også. *Vil ha mer* ;D

      Ses på tirsdag søte :)

      Delete
  6. Så ut som en flott messe å være på! Skulle ønske jeg kunne tatt turen dit...
    Men jeg får nyte bildene dine isteden for :-)
    Ønsker deg en NydeligFlott start på uka!!
    Klem fra Julie :-)

    ReplyDelete
  7. Ååå, så gøy dette så ut til å være. Og gratulerer som ambassadør :-) Høres ut som en helt ok "jobb" å ha :-D

    ReplyDelete
  8. Det ser ut som vi har mye flott i vente denne våren! Må ha vært utrolig kjekt å være der. Bør nok prioritere det neste gang :)

    ReplyDelete
  9. AIAIAIAIAIAIAIIAAIIIIIIII! Den puta.....med trianglene......eeeeeeg døøøøyr!!!!!
    Hvor er den fra?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know!! Den er fra House Docktor. Her er link: http://housedoctor.dk/-/soft-home/cushions/Hl0801 Kuuul!

      Delete

Comments makes me smile!