January 23, 2013

IN THE GRAND FINALE: FROM WITHIN

 
Stas, fryd og glede!
Jeg har gått helt til finalen med mitt bidrag til NIB-utfordringen "From within". Tusen takk for alle gode kommentarer, skryt og stemmer. Jeg blir så hoppende glad!
   
På bildet har jeg samlet mange av mine kjæreste saker og interesser. DIY, re-design og gjenbruk. Retro side om side med moderne design. Interiør klassikere. Representert er også samleren og skattejegeren i meg. Verdsatte arvegods som gir hjertebank. Min lille datter er også med på bildet, det er og hennes "kunst". Jeg liker det litt rare og fornulige, og fryder meg over at det ble 6 fingre på håndavtrykket.
Selve stuen totalrenoverte vi noen år tilbake. Mye blod, svette og tårer er ofret.  
Foto, lys og komposisjon er også viktig for meg. Ikke minst farger, barnlig glede og lekenhet. Jeg kunne nok ha fortsatt en god stund til. Men kort fortalt, her er jeg!
 
Info om detaljer og flere bilder finner du her
 
Ti finalister kjemper om en finfin premie. Trykk her for å se dem og avgi din stemme.
 
 

20 comments:

  1. Du har fått min stemme! :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Karen Marie1/24/2013

    Har stemt på deg - selvsagt! :)

    ReplyDelete
  4. Jeg har stemt på deg! <3

    ReplyDelete
  5. Jeg ventet på bidraget ditt da jeg scrollet meg nedover finalistene;)
    Bildet skiller seg ut:)
    Tvi tvi!

    ReplyDelete
  6. Grattis!! Lykke til. Supert bidrag:)

    ReplyDelete
  7. Du er desidert en vinner, bare digger bidraget ditt;)

    Tvi tvi;)

    Klem

    ReplyDelete
  8. Så vakkert, så levende & ikke minst ekte!

    ReplyDelete
  9. Det gick att rösta även från grannlandet, så jag har också lagt ett klick på dig. Dina bilder tilltalar mig utan tvekan mest, både när det gäller färg och stil och för att de flesta andra bidragen kändes väldigt likriktade. Jag blir alltid inspirerad när jag tittar in hos dig!

    ReplyDelete
  10. Nydelig bilde!! Gratulerer og lykke til!
    :)

    ReplyDelete
  11. Eg har vore inne og stemt, og du fekk heilt klart mi stemme! :)
    Og du, svinheldig med Cathrineholm-en under. F L A K S :)

    ReplyDelete
  12. Anonymous1/24/2013

    Hei jenta mi!! E så kry (stolt) av deg :)
    Du har virkelig et flott innlegg :)
    På Fb-en min er det mange som liker og mange som har stemt på deg.
    Vet du hvor lenge en kan stemme?
    Klem fra mamma

    ReplyDelete
  13. Du har allerede fått min stemme, du er jo helten og forbildet mitt!! ;) Det var mange pompoms blant bidragene denne gangen, nesten så jeg begynte å lure på om det var en del av temaet! :P

    ReplyDelete
  14. Flott bilde! Og jeg elsket at du ikke hadde pompoms. Knis.

    Lykke til!

    ReplyDelete
  15. Så fantastisk fortjent. Jeg skal stemme på deg og forever love. De beste bidragene. Jeg syns det var flaut at det var så mange papirballer...og jeg var en av de. Hehehe
    Bidraget ditt er utrolig flott. Du er så dyktig, og jeg digger din personlige stil.

    ReplyDelete
  16. Tusen takk for koselig hilsen inne i min Dynamiske Salong forleden! Blir så glad (og litt stolt :-) når ringrever av noen bloggveteraner, som deg, legger merke til min lille beskjedne blogg. Er stor fan av din egen blogg. Liker utrolig godt lekenheten og originaliteten i interiøret ditt. Ikke overraskende at du kom til finalen med dette innlegget. Gratulerer såp masse masse! Blir virkelig ikke overrasket om du skulle nå helt opp. God fredag til deg! Klem fra Beate

    ReplyDelete
  17. Gratulerer så mye med "From Within" seier - fantastisk flott bilde! Ha en fin dag :)

    ReplyDelete
  18. Anonymous5/10/2013

    I'm amazed, I have to admit. Seldom do I encounter a blog that'ѕ equаlly educativе and amusing, аnd wіthout
    а doubt, уou've hit the nail on the head. The issue is something that too few people are speaking intelligently about. I am very happy that I came across this during my hunt for something concerning this.

    Visit my blog :: v2 cigs

    ReplyDelete
  19. Anonymous5/16/2013

    The belt utilizes gel pads postioned more than the center abdominals and the outside obliques.


    My blog post - The flex belt

    ReplyDelete

Comments makes me smile!