January 15, 2013

PICTURE FRAMES WITHOUT GLASS

 
Jeg har en svakhet for slike nydelige, gamle metallrammer. Desverre er glasset skjørt og har lett for å knuse/sprekke. Om det skjer så fortvil ikke. De kan finfint brukes for det. Inne på barnerommet eller hengende på litt utsatte steder, som over sengen her hos oss fungerer de supert. Frykten for kunst glass forsvinner, bildet blir lett som en plett og kan festes rett på veggen med tack-it. Og ikke minst null refleksjoner for oss som liker å ta bilder av bildene. Hihi. Pluss, for å ikke glemme. Slike gamle rammer uten glass fåes kjøpt veldig billig hos brukthandlerene..
 
Et lite tips fra soverommet på en kald tirsdagskveld.
 
Bildene er fra tallentfulle Cara Carmina.
 

6 comments:

  1. SV; takk! Vil dere kjøpe en kanskje? Send meg en mail; djanefonda@gmail.com :)

    ReplyDelete
  2. Det aller beste med dette innlegget syns jeg er den blå lampa i vinduet! Sånn på skeive oppå bøkene! Smelt.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, så bra! ja nå under hylleoppsetingen tar det litt av der inne. Litt på skjeiva går ann i blandt ;D

      Delete
  3. Slike rammer er fine. Dessverre minker det med veggplass her. Haha! :-)
    Så tack it klarer å holde rammene oppe? De detter ikke ned?

    Utrolig lekker tapet forresten. Skal til København i neste uke. Redd jeg går amok i retrovilla butikken. Farli' farli' ;-)

    Lene

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha vi har faretruende lite veggplass her i huset også. Sukk.. Men nei, de detter ikke ned med tack-it. Hvertfall ikke til nå som er ca 4 uker siden.. Tapeten er forresten også festet med tack-it. Den kom opp i mars i fjor og henger fortsatt like godt fast :)

      God tur til Kjøben, retrovilla tar helt av. Der kan jeg være i flere timer.. ahh.. så mye fint!

      :)

      Delete
  4. Skulle legge igjen en kommentar, men begge kommentarene mine var brukt opp... Morsom lampe på skeiva, og kuuul tapet! :-)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!