January 03, 2013

BACK TO NORMAL



Hverdagen er her igjen. Og det føles helt riktig. Jeg elsker høytider og fest, men alt til sin tid. Nå skal julen ryddes bort og fokuset flyttes over på hverdagens flyt og rutiner igjen.
Og kaffe hører til. Et must i hverdagen. På Figgjo Flint asjetten "Norge" fra pappaRottefinns barndom skal jeg si grovbrødskiven smaker ekstra godt i dag. Enda har jeg fri i et par dager og ser frem mot å ta støvkluten fatt. Nye gaver og bruktfunn skal plaseres rundt om i huset. Som min nye pepperkvern fra Norway Says / Muuto fra min kjære. Oh joy!

Har du fortsatt julen oppe, eller er det alt ryddet bort?
 

20 comments:

  1. Godt nytt år!

    Nydelige jule- og nyttårsbilder!
    Julen har vært så fin her hos oss, med huset fullt. Nå er julen ryddet bort. Deilig å ha den her, men deilig å bli ferdig også. ;)
    Her startet skolen for 13-åringen i dag, og studentene skal tilbake til studier i Spania. Kommer til å savne livet i huset med mye besøk.

    Ha en flott start på 2013!

    Klem,
    AW

    ReplyDelete
  2. Mange fine bruktfunn hjemme hos dere :)
    Norge fra Figgjo er et kjempefint mønster, ser godt ut. Nyt dagen og det å komme i den daglige tralten.
    Her i huset pakket vi bort jula i går..deilig !

    Janne

    ReplyDelete
  3. Alt må ut innen første nyttårsdag, da er jeg klar for noe nytt. Gleder meg til å se nye bruktfunn :)

    ReplyDelete
  4. Julen er pakket bort. Deilig med hverdag igjen. I de grønne kroppene er jeg sikker på at kaffe smaker ekstra godt. De er lekre. D

    ReplyDelete
  5. Så fine bilder :-) Her er julen hivi ut og ned i kjelleren :-)

    ReplyDelete
  6. Ååå, så herlig å titte innom deg igjen!
    GODT NYTTÅR forresten ;)
    Ønsker deg og dine alt godt i 2013.
    Gleder meg til å følge deg videre og forhåpentligvis så treffes vi til våren? :)
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  7. Anonymous1/04/2013

    Du har det så fint! Mye fint å hvile øynene på her:) Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den kule klokka?
    Mvh Kine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk Kine! Klokken heter flap og kommer i fra Habitat. Skjekk ut habitat.co.uk for mer info ;D

      Delete
    2. Jeg har forresten funnet den på finn. ET tips å sjekke ut der først ;D

      Delete
  8. Godt nytt kaffeår! :) <3

    ReplyDelete
  9. Så fine bilder og fine detaljer! :)

    ReplyDelete
  10. Her har også julen blitt pakket bort - og nytt er satt på plass! Misunner deg alle kapslene, og kom på at jeg nok en gang har glemt å bestille :) :) Godt nytt år til deg og dine! Beppeklem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deilig det! Guri - ikke lett å huske på de kapslene til tider. Krise hvergang det blir tomt.. Haha da går vi i ring og vet ikke hva. hihi. Godt nytt år!

      Delete
  11. Godt Nyttaar - SAA inspirerende bilder! Digger detaljebilder.
    camilla

    ReplyDelete
  12. Hei vennen!:)
    ...i love your "normal" asså!:)
    Herlig bilder av fine detaljer..:)

    ...og så har jeg sendt deg en sms forresten*hihi*

    Flott søndag videre fine!
    Klem fra meg

    ReplyDelete
  13. Godt nytt år! Som du sier alt til sin tid, elsker julen men godt og pakke den vekk igjen også. hehe.
    Jeg fant min første Figgjo Flint kopp på fredag (i en bruktbutikk)
    Har sett etter fler men fant bare en, og det er en Figgjo Flint kaffedokter kopp ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. SÅ gøy! Figgjo Flint har utrolig mye flott, jeg er hekta! Og klarer absolutt ikke bare spare på et servise, hehe!

      Delete
  14. Her har vi (endelig) fått fjernet juletreet i dag. Kjøpte mini-juletrær til ungene før helgen, så de ville de selvfølgelig ha oppe litt til, så de får stå til neste helg. :) Ønsker deg fine dager, søta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. så koselig. Det skjønner jeg godt! Barndomsminner ;D

      Delete

Comments makes me smile!