January 26, 2013

ELLEVILLEMALLA

 
Jeg blir inspirert og fyllt med herlig interiørglede hver gang jeg er innom EllevilleMalla. Hun er en fargeglad, kreativ og spennende dame, nyinnflyttet med sin familie i en gammel funkisvilla. Jeg elsker lyset og stilen i deres hjem. Hun er så flink til å skrive og dele gode ideer, loppefunn, design og interiør. 
Det gleder meg å få kunne presentere henne her på bloggen i dag. Takk for lån av bilder, Malla. Vel verdt å nevne at hun er en av mine konkurrenter i NIB-finalen denne måneden, med bildet av den hvite stolen, pompom`ene og trekantbordet ( i midten til venstre ). Hvilken tøff konkurranse det er. Bildet er nydelig.  
 
Jeg har tidligere og vært så heldig å få en blogganbefalling selv hos andre gode blogger som Kreativ Impulsiv, Sukkertøy for øyet og Mammadamen. Syntes det er en så fin ting å gjøre. Det finnes så mange bra blogger der ute som fler burde finne frem til.
 
Håper du tar turen innom EllevilleMalla og hilser henne god dag.
 
Fin lørdag til deg. Her skal jeg bruke dagen på gave og -interiørmessen i Lillestrøm. Vet det kommer til å bli riktig så allright!


10 comments:

  1. God måren Mumsimor!
    Det var ein harlige blogg ja, og det e jammen meg din og vennen :o)

    Har kosa meg med maaaaange flotte innlegg her nå.
    Eg har visst blitt ein periodeblogger eg, men kan ikkje forlate dåkke heilt kjenne eg.

    Håpe du har gode dager og så må du kosa deg ein heile haug på messe!
    Klemz herfra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alltid godt å titte innom deg også. Periode blogger er bedre enn ingen blogger :) Håper du har gode dager!
      Klemmer

      Delete
  2. Du og du for en superhyggelig overraskelse å stå opp til;))
    TUSENTUSEN TAKK for så herlig omtale, det varmer en "litt ny"
    interiørsbloggers hjerte vet du;)

    Og du, jeg setter så pris på å bli mottatt slik i denne store bloggverden;)

    Og takk i like måte, jeg virkelig digger bloggen din, med din lekenhet, farger,

    herlige bruktfunn og en så personlig & EKTE blogg. Og ikke misnt de flotte, flotte bildene du tar;)

    Love it!

    Herlig hel til deg:

    Stor klem malla

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bare bare hyggelig Malla! Alle fortjener ros, en glede å kunne tipse andre om din flotte blogg. ;D

      Delete
  3. Finfin blogg, takk for tipset;))

    ReplyDelete
  4. Hehe, jeg hadde vanskelig med å velge mellom hennes og ditt bidrag hos Nib denne gangen:) Dere har herlige og veldig inspirerende blogger begge to!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skjønner jeg godt. Alltid så fine bidrag i utfordringene. Takk for gode ord :)

      Delete
  5. Likte veldig godt bidraget hennes!
    Men likte ditt litegranne bedre;)
    klem

    ReplyDelete
  6. Veldig flotte bilder- og et godt bloggtips. Takk :)

    (Men til tross for hennes meget gode bidrag, var det du som stakk av med min stemme denne gangen :))

    ReplyDelete

Comments makes me smile!