January 30, 2013

DETAILS


 
Jeg digger de solide hvite hyllene i bokhyllen hvor tingene vi setter frem virkelig får skinne. Som noen av mine tria-tusjer i et gammelt presskanne-glass og metall-stolen jeg engang fikk av min tante. Jeg har også tatt meg friheten i å sortere bøkene våre etter farger. Jeg bare måtte! Men pappaRottefinn er ikke like overbevist. Hehe. Håper resten av soverommet snart blir ferdig så jeg får vist dere resultatet av all jobbingen med hyllene.
   
Et stort velkommen til nye følgere og takk for alle kommentarer dere legger igjen. Det hadde absolutt ikke vært det samme uten dere. Blogging er gøy!
   

10 comments:

  1. Dette ser veldig bra ut. Tommel opp for fargesortering av bøker!! Gleder meg til å se hele rommet ferdig. Og gratulerer så utrolig mye med seieren i månedsutfordringen :-) Ditt bidrag var aller, aller best!

    Klem

    ReplyDelete
  2. Og jeg digger at bøkene er sortert etter farge. Det står på min plan over tings to do soon. Gratulerer med seieren på NIB. Bildet ditt illustrerte deg kjempegodt sånn som jeg kjenner deg gjennom bloggen din. D

    ReplyDelete
  3. Enig med mannen, skeptisk til fargesortering... Men fint blir det helt klart når man gjør det! Spesielt på en så stor flate, det gir et ryddigere uttrykk.

    ReplyDelete
  4. Først: Gratulerer så uendelig mye med førsteplassen! Sååå velfortjent! Elsker bildet ditt!!

    Og så; Vakre vakre detaljer. Balsam for øyne og sjel!

    ReplyDelete
  5. Og hvorfor har jeg ikke funnet bloggen din før nå?!? Liker!
    Henger meg selvfølgelig på lasset, og ønsker deg en flotters kveld =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, hum? godt sprøsmål! ;D Kult at du vil følge med videre. Velkommen!

      Delete
  6. Gratulerer så mye med 1 plass!! Velfortjent:) Flotte bilder. Gleder meg til å se resultat av oppussing/bygging:) Jeg prøvde meg også på farge-sortering av bøkene våre, men heller ikke min supermann var spesielt happy. Guttegreie ;)
    Fin torsdag, og god helg til deg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk! Her går det sakte fremover, men blir så fint tilslutt! Hehe fargesortering ja. Ser jo at det er litt kjedelig å ha for ex. kunst-bøkene litt her og der og ikke samlet så jeg lett kan finne dem. Satser på at vi blir kjent med deres nye plasering etter hvert.

      Fin torsdag til deg og!

      Delete
  7. Hurra for førsteplass. det er velfortjent!
    digger at bøkene er sortert etter farger, det er nemlig dvd`ene våre også.. ;)
    men her som hos deg, jeg tror jeg liker det bedre enn mannen. hihi.
    Ha en nydelig søndag!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!