January 30, 2013

BIG SMILES AND THANK YOU`S


Hurra!!!
Nesten ikke til å tro at jeg var så heldig å vinne denne månedens NIB-utfordring " From within".  Å bli en heldig utvalgt av så mange flotte bidrag, for så å bli stemt frem og opp av dere, mine kjære, kjære medbloggere og lesere, er jo bare helt vidunderlig fint. Wow! Det er det største interiør-kompimentet da bildet jeg viser frem nettopp er "meg". Det er en virkelig glede og jeg trykker de positive kommentarene og omtalene til brystet. Som NIB-damene skriver:  "Personlig til fingerspissene, og en forlengelse av herlige Ann Beates egne stil også, synes vi. Hipt, ungt og fresht, med Løkkafeeling og retroschwung. Love it!" 
Damn! Jeg SMILER og takker og neier og snurrer og ja. Er så glad!
 
Se hele innlegget med mer info om hva som er på bildet her.

Og en stor takk til Lune Hjem som sponset konkurransen med et heidundranes gavekort. Har ikke tidligere turt å gå inn i nettbutikken i frykt for å jinxe det. Haha. De har veldig mye fint, og kjenner jeg meg rett vil det bli vanskelig å velge.

Igjen, TUSEN TAKK for alle stemmer. Dere er de beste!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg vil også minne dere på Olay-give away`en jeg har gående, hvor 2 heldige får hvert sitt sett med 
Olay-regenerist kremer til en verdi av 917,- pr sett! Legg igjen en kommentar her og bli med! 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

16 comments:

  1. Gratulerer så mye, kjære du! Veldig velfortjent synes jeg! Det lyser jo DEG av dette bildet. From within. Koooos deg ned premien, den har du fortjent!!

    ReplyDelete
  2. Vel fortjent!! Stemte på deg ;) Hehe. Syns bildet strålte magi og ja, alt! Vanskelig å beskrive, men det traff meg midt i hjertet.

    Klem Lene

    ReplyDelete
  3. Herlig, kjempegrattis & så velfortjent;)
    Digger bilde(ne), stilen din & ditt nydelige vesen;) ( selv om jeg ikke har møtt deg, så føler jeg likevel at jeg kjenner deg litt)

    Nyt premien, jepp den har du virkelig fortjent;)

    En herlig ettermiddag/kveld til deg;)

    Klem malla

    ReplyDelete
  4. Det skulle da bare mangle :) Utrolig gjennomført og kul stil, herlig hjem og så kule bilder!
    Velfortjent syns jeg!

    ReplyDelete
  5. Gratulerer så mye! Kjempegøy og vel fortjent!
    Absolutt det fineste bidraget:-)

    ReplyDelete
  6. Vel fortjent!!:) Lekent og herlig- presis som du!

    ReplyDelete
  7. Så utrolig fortjent og NiB-jentene har helt rett i alt de skriver!!Personlig til fingerspissene:)

    Hiver meg på i give-awayen din.Håper på å vinne de søte olay produktene som minner meg veldig om min kjære mor noen år tilbake:-)

    *smil*
    frukongle

    ReplyDelete
  8. Så gøy! Gratulerer!

    ReplyDelete
  9. Saa absolutt fortjent! Gratulerer ;-)

    ReplyDelete
  10. Gratulerer så masse,så fortjent.Bidraget har alt,gjenbruk,redesign,personlighet,design og flott satt sammen:)Et flott bilde.
    Kos deg masse med 1 plassen...
    klemklem

    ReplyDelete
  11. Elsker stilen din og bildet er berre kjempefint, så dette er sååå velfortjent!
    Gratulerer!
    Klem frå Mari

    ReplyDelete
  12. Gratulere så masse..herlig livlig bilde :)

    finfin uke videre!

    ReplyDelete
  13. GRATULERER!
    Du er virkelig den rette vinneren ;)
    Noe så personlig, annerledes, gjennomført og fint skal du lete lenge etter.
    Hurra for deg!
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  14. Gratulerer!
    Det var virkelig fortjent!
    Skikkelig inspirerende bilde!

    Klem- Marte.

    ReplyDelete
  15. Anonymous5/22/2013

    Superb site you have here but I was wanting to know if you knew of any discussion boards
    that cover the same topics discussed here? I'd really like to be a part of community where I can get suggestions from other knowledgeable individuals that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Many thanks!

    Check out my blog; psycholog wrocław

    ReplyDelete

Comments makes me smile!