December 30, 2012

THRIFTED


En stor og tykk versjon av Min store God-Natt bok av Kirsten Langbo / "Musikk" en barnebok i serien "Start bøkene" Schibsted 1973 / Classic Master Mind / Rød strie-juletre-fot-duk / Smørkrukke med lokk "Grete" - Figgjo flint  / Teak - bordlampe / Bladformet skål i serien "Moon" fra Svenske Rørstrand  / Et enslig mocca tefat fra Stavanger Flint / Vintage juletrepynt / Vintage askebegere / Teak lysestake / Spisetallerken i brunt " Flamingo" fra Stavanger Flint / 2 frokost-tallerkener fra Stavanger Flint.

Skattejakt med bobbler i magen. Guri så spennende det er å sjekke ut bruktbutikker når vi er på biltur. På Evje i Setesdalen tok det helt av. Herlige funn som gir hjertebank deluxe! Jeg har egentlig som mål å begrense innkjøpene. I blant er jeg flink og klarer å gå i fra flotte skatter vi ikke har bruk for eller plass til. Men når det dukker opp ting som er kule, superbillige og som vi fint kan bruke til å oppgradere Ikea versjoner klarer jeg ikke gå i fra. Lykkerusen river i kroppen. Jeg blir oppriktig hoppendes glad.

Har du vært på skattejakt i julen?
 

4 comments:

  1. Jeg liker teak-lampa og den brune talerkenen. Godt nytt år. Hilsen Grethe

    ReplyDelete
  2. I love your thrifted finds.....those plates are adorable!!

    ReplyDelete
  3. Å , så mye fint du fikk kjøpt! Gammel juletrepynt er noe av det beste jeg kan finne :) Dårlig med bruktfunn her i jula, men skal ta meg en skikkelig runde en dag til uka. Det kribler bare jeg tenker på det :)
    Godt Nytt År til deg og dine! KLEM.

    ReplyDelete
  4. love the plate with the sun

    Your blog is wonderful ,,love all the vintage

    ReplyDelete

Comments makes me smile!