December 31, 2012

HOLIDAY BLISS

 
Romjulen har gått så altfor fort. Vi har vært på besøk hos Gome og Gofa på Evje. Og som vi har spist og kost oss. Julegaver har vi fått, julekaker har vi mumset og julesysler som puslespill har vi gledet oss med. Sovemorgenener for mor og far hver eneste dag. Skattejakt og bruktfunn. Til og med pappaRottefinns gamle julehefte fra `82 dukket opp! Besøk hos venner. Og vi fikk nyte snøen før den regnet vekk. 
Nei, en skikkelig fin romjul har det vært. 
 
I kveld er det ut på tur igjen, til gode venner for nyttårsfeiring. Igjen venter god mat og drikke, lek og morro. Jeg føler meg heldig. 
 
Ønsker deg en flott nyttårsfeiring med sus og dus!
Vi blogges igjen til neste år.

8 comments:

  1. hei Mumsi,

    for noen fantastiske bilder du viser!
    det bildet med Nanino og akebrett etter seg er bare herlig.
    fineste innlegg fra juleaften, så levende og ekte!
    LOVE it.
    ønsker deg alt godt i dagene som kommer i det nye året.

    god KLEM

    ReplyDelete
  2. Så nydelige bilder:)
    Ønsker deg et godt nyttår!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  3. Fine bilder! Og så godt det er å kunne glede seg over hvor heldig man er. Jeg ønsker deg og din familie et riktig godt nytt år

    ReplyDelete
  4. Nydelige bildet fra en nydelig familie;)) Ha et riktig godt nytt år, takk for allt du deler på bloggen din. Klemmer fra Wilhelmine

    ReplyDelete
  5. Koooselige bilder på din koooselige blogg!;)
    Håper 2013 blir et supert år!:)
    stor klem♥

    ReplyDelete
  6. Godt nytt år :) Blir så glad av bildene dine. Små øyeblikk som du deler. Takk! :)

    ReplyDelete
  7. GODT NYTTÅR ♥
    Bli gjerne med på mitt gavedryss ;)
    Klem Anette

    ReplyDelete
  8. For en nydelig jul det ser ut som om dere har hatt. Her har vi dessverre bare vært syke eller på jobb :-( Men nå er alt det over, nå satser vi alt vi har på 2013!! Et knakende godt nyttår til deg og dine :-)

    Klem fra Tevanga

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)