December 11, 2012

FLOWERPOT VP3


Min nye kjærlighet. Min bursdagsgave er endelig kommet i hus. Verner Pantons Flowerpot bordlampe. Den er så fin, så fin! Hvilken fantastisk glede det er!
Valg av farge viste seg å være umulig, så mange flotte farger å velge mellom. Tilslutt gikk jeg for svart. Svart er trygt, traust og fin kontrast til alle fargene rundt om i leiligheten vår.
Den er kjøpt på Grünerløkkas beste designlampebutikk Futura. Et besøk i butikken er som å tre inn i en designdrøm. Lamper, vintagemøbler og diverse interiør. Man vil jo ikke gå derifra. Hjertebankbutikk.Tipser også om Futuras Julekalender hvor gode rabatter på forskjellige varer åpenbarer seg bak lukene. Ikke dumt nå i førjulstiden.

4 comments:

  1. Ah, de er så fine. Grattis med den i hus :)
    Kanskje jeg burde ført den på ønskelisten min....

    ReplyDelete
  2. Nydelig! Den passer nok utrolig godt hjemme hos dere :)
    Nå har jeg sett gjennom alt inne på nettbutikken, hehe (;
    Ha en kjempefin kveld :)

    ReplyDelete
  3. Gratulerer!! Kjøpte min svarte på Futura for ca to år siden og har ikke angra et sekud på fargen. Er like fornøyd med min i dag om da jeg kjøpe den. Tidløs og kul.

    ReplyDelete
  4. Fantastiskt fin lampa, en sån önskar jag mig också. Svart var ett bra val tycker jag :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!