December 09, 2012

CHRISTMAS IN THE HOUSE



 
Juli vårt hus!
Tross en travel helg med bruktmarked har vi fått ryddet frem litt jul i huset. I fjor sorterte jeg ut all overflødig julepynt, så i år har det vært veldig greit å få ting på plass. Nå har jeg (vi) bare julepynt jeg (vi) virkelig elsker! Arvet pynt fra min mor, som det grønne juletreet i vinduet. Vintage bruktfunn som soppelysestakene, duken og julestjerna. Nye ting som lysslyngen fra clasohlson og putene fra Skeidar og Maxbo. Og ikke minst den hjemmelagde pynten her representert med støpte bivokslys og en liten soppelopp støpt i bronse.
 
Desverre rakk jeg ikke med i denne månedens NIB-utfordring - Jul i vårt hus. Det er så artig med slike utfordringer. Tonnevis med fantastisk inspirasjon fra interiørbloggerene. Sjekk ut de 271 julebidragene her.


8 comments:

  1. Det er så vakkert, vakkert!!

    ReplyDelete
  2. Anonymous12/09/2012

    Enkelt og stilig!! OG tidlig ;)
    Bare så du vet, det grønne juletreet er en gave fra min kusine Ingrid :)
    Pent brukt ;)
    God førjulstid videre :)
    Klem fra mamma

    ReplyDelete
  3. Så utruleg kult du har det, liker blandinga av nytt og gamalt. Dei gamle møblane og lampen i kontrast mot moderne kunst på veggen for eksempel!
    Synd du ikkje rakk urfordring hos NIB, det fyrste bildet trur eg hadde nådd langt!
    Klem mari

    ReplyDelete
  4. Det ser ut til å bli en veldig koselig jul hos dere :)

    ReplyDelete
  5. Vakkert, rett og slett :)
    Skikkelig koselig stemning, og jeg digger den lyslenka rundt vinduet.. :)
    Kos deg!! (:

    ReplyDelete
  6. Åh, du er så utrolig flink på god stemning, jeg kjenner det helt hit!! Og den juleduken, dååån...! :)

    ReplyDelete
  7. Så hyggelig! Så godt å se rødt innslag. Utrolig stilig og koselig. Jeg har samme julestjerne. Liker den så godt, fordi den er prikk lik den som hang i vinduet i mitt barndomshjem på tidlig 80-tallet.

    ReplyDelete
  8. Du har det så stilig og samtidig så koselig! Jeg får nostalgi i blikket av julepynten din, minner meg om jul hjemme og hos bestemor :) Sees snart, søta! :) Klemmer!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)