November 26, 2012

KLUBBEN I MITT HJERTE - RRRRRROTTELAUGET


  
Det er tiden for å stemme frem klubben i mitt hjerte igjen! Jeg heier på Rottelauget, pappaRottefinns, Nico D, og Jaa9
bedrifts fotballag. De er en virkelig allright gjeng bestående av kule, fotballgale Hip Hop og Reggea gutter. Selvfølgelig må jeg støtte oppom! Oppfordrer herved alle innom til å bruke 1 lite min for å stemme på Rottelauget under her. Da blir vi så glade atte. Jeg krysser fingrene for at de endelig kan få seg matchende spilledrakter! Leve rrrrrotta!
 
Ps. Det nederste bildet er fra i fjor etter sesongens siste kamp. Til daglig er det bananer og gulerøtter de har i hendene.
Bare så det er sagt.. 


7 comments:

  1. De fikk min stemme, lykke til:)
    Klem Trine:)

    ReplyDelete
  2. Klart jeg stemmer!

    (Herlige innlegg, bilder og ord nedover her. Har lest med inne fått skrevet. Du er så god!!)

    ReplyDelete
  3. Anonymous11/27/2012

    Jeg har stemt og delt på Facebook :)
    Hvilken plass er de på nå?
    Og kan jeg stemme hver dag?
    Gjør gjerne det for de kjekke guttene :)

    Klem fra mamma

    ReplyDelete
    Replies
    1. så bra! Tor sier de er på fjerde og at det går an å stemme på nytt hver dag! Jippi!

      Delete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)