November 20, 2012

CHRISTMAS GET TOGETHER AT SKEIDAR




Det var så hyggelig å bli innvitert på førjulstreff for bloggere på Skeidar. Vi ble tatt hjertelig i mot, fikk servert gløgg og andre deilige fristelser. Med ett var julestemningen på plass. Butikken på Alnabru var nydelig julestylet, og vi ble tatt med på en omvisning hvor julens trender ble presentert. Så gøy å drømme seg bort i julepyntede butikker altså! Søte Maria Skappel var også med og viste oss hvordan strikke telysholdere. Jeg fikk god hjelp og kan nå stolt si at jeg er en strikker! Hvertfall litt. Vi ble sittende alle sammen å snakke blogg, jul, interiør osv i mange timer. Vi var også så heldige å få rabatter i butikken denne dagen så litt juleshopping kom vi ikke unna. Pluss en vellfylt goodiebag. Hurra!

Tusen takk til Skeidar, fine interiørbloggere og Maria Skappel for en flott kveld. Jeg fikk en herlig forsmak på julen.

Bilde 1 og 13 er lånt av Maria Skappel.
  

2 comments:

  1. Tuuuusen takk for din særs fine kommentar :D
    Merker at blogging ikke er min aaaller største syssel om dagen...sikkert lyset ute ;) Men ja, får litt mere lyst når jeg får så fin kommentar :D

    Håper dere har det finfint!

    ReplyDelete
  2. Du får nå værr med på allslags ser eg, så kjekt :o)
    Håpe du har gode, kreative dager.
    KLEM

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)