November 10, 2012

DETAILS..






Noen bilder på en sliten lørdagsmorgen. Detaljer fra mitt favorittrom. Barnerommet. Ofte skulle jeg ønske jeg hadde flere barnerom å innrede, surre rundt på, leke meg med.. Jeg elsker barnerom. Lekenheten, spontaniteten, fargene, gleden, detaljene. De siste dagene har stakkars Nanino hatt omgangsyke. Vi blir helt satt ut alle sammen. Samtidig kommer vi veldig mye nærmere hverandre alle tre, enn ellers i de hektiske hverdagene. Omtanken, roen og familien har fått helt og holdent stå i sentrum. Litt fint opp i alt det vonde. Nå krysser jeg fingrene for en oppkastfri helg.

God lørdag til deg!

7 comments:

  1. Fiiiine bilder, og fint lys!! Enig med deg. Barnerom er det morsomste å innrede synes jeg:)Håper dere får en sykdomsfri og god helg!

    ReplyDelete
  2. Anonymous11/10/2012

    Å ja, Nanino sitt barnerom er helt topp! Med mange fine detaljer :)
    Lille skatten er flink til å leke og rydde, vet hvor hun har tingene sine :)
    Vi koser oss der. "Bestemor leke med meg?", har hørt det noen ganger :)
    Ønsker dere en god helg alle tre :)
    Klem x 3 fra bestemor

    ReplyDelete
  3. nice kids room full of cool vintage

    ReplyDelete
  4. Herlige bilder og flotte detaljer,barnerom er gøy å innrede:)

    ReplyDelete
  5. Fine bilder :) Håper mini kommer seg snart.

    Ha en fin søndagskveld videre. Kom gjerne innom hos meg og vær med på GIVEAWAY.

    Klem Lene

    ReplyDelete
  6. Kjære mi tid, så mye fint! Inspirerende :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)