November 29, 2012

BUSY DAYS AHEAD

 
Adventstiden med de offisielle juleforberedelsene er snart her. Bildene er resirkulert fra i fjor. Enkel og rolig julestemning fra soverommet. I fin kontrast til dagene fremover. 
 
Jeg gleder meg til å finne frem julen fra loft og kjeller. Vaske, rydde og gjøre i stand. Jeg er klar for nostalgi, tradisjoner og alt høytiden bringer med seg. Men før den tid, sånn ca mandag, skal jeg på NIB/maxbo-interiørblogge-førjulstreff, lage adventskalender og annen morro på skolen ( sjekk instagram @medetlekentsinn om nyskjerrig.. ), ta i mot svigers og ikke minst dra på kjærestetur til Liverpool!! Blant annet. Så mangel på aktivitet er det absolutt ikke her om dagen.
 
Må dere ha fine dager frem til vi bloggest igjen!
 
Nå har jeg forresten også registrert meg på bloggurat. Tror det kommer til å bli spennende å følge med på statistikken. 

7 comments:

  1. Herlige bilder!
    ha en finfin dag!

    ReplyDelete
  2. Utrolig behagelig! Det er litt den feelingen jeg i utgangspunktet er ute etter hvert år, men det går alltid galt. Plutselig ser det ut som om julenissen har kastet opp i stua mi.

    Riktig god torsdag til deg!
    Og, ja, jeg følger deg på Instagram allerede :)
    Klemmer fra Tullefrans

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tullefrans du er rå! ;D haha din beskrivelse er god, sånn blir det fort her også. Er jo så mye fint som må få komme frem! :)

      Delete
  3. Titter innom for å ønske deg og dine en god førjulstid :)

    ReplyDelete
  4. ÅHHHH vilket mysigt inlägg:) Har du twitter eller fb på din blogg???

    Gillar du inredning kan du kolla in min blogg:)

    ha en fin advent

    LOVE Maria från inredningsvis.se
    (sverige)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)