November 05, 2012

A PLAYFUL HOME

     
 
På lørdag var jeg i avisa! Aftenposten. Stor stas, skummelt, noia og hurramegrundt! Hehe. Vært spent på artikkelen en god stund nå og syntes den ble fin. Annledningen var mine bidrag i boken Kreativ Mamma, og mine snakkebobblehyller. Vitktig å få med at jeg kom til å lage dem sterkt inspirert av fineste Brigg. Tusen takk til journalist Eline Dalland og fotograf Morten Uglum. Alle bilder over er tatt av han. Gikk du glipp av avisen på lørdag kan du lese mer om mitt hjem, mine tanker og innfallsvinkler i artikkelen her.
 
Takk til alle gratulasjoner og gode ord i forbindelsen med avisoppslaget. Jeg smiler.

22 comments:

  1. Så gøy med avisoppslag! Og fysøren så fint dere har det hjemme altså :) Bra jobba!

    ReplyDelete
  2. Så utrolig flott artikkel! Og nydelige bilder av leiligheten og ikke minst av deg! Visste ikke at barna våre er så like i alder, minstemann hos oss er 2,5 år, født i mars. Morsomt å lese noen andres ord om din fine blogg, på en måte! :) Du har all grunn til å være fornøyd med dette!

    ReplyDelete
  3. Åh, jeg digger hjemmet deres! Hadde gått amok med kamera hos deg tror jeg :-) hehe. Engang - en vakker dag - i et nytt hus engang i fremtiden, så skal jeg lage en mega snakkeboble hylle. Kjempeinspirert av deg.

    ReplyDelete
  4. En gratulasjon fra meg også, så artig!! Dette kaller jeg sprekt interiør med humor og sjarm!

    ReplyDelete
  5. I must say amazing.....love all the color and fun decor!

    ReplyDelete
  6. Det er godt å smile!! Og det fikk sannelig denne avisartikkelen meg til å gjøre også!

    Elsker alle fargene og lekenheten i hjemmet deres. Også kult at man ser det faktisk bor en familie her. Basketballen ligger klar ved døra, alle platene i stua og de små kule collective-figurene viser at far har fått plass. Og alle lekene til Nanino. Og at kule-matta ligger framme selv om den ikke er helt ferdig. Hvorfor ikke vise fram work-in-progress. Hærlig hjem som gir meg smilehull:-)

    Ha en finfin dag hilsen Maratonjenta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuuuusen takk for gode ord! Finfin helg til deg Maratonjenta!!

      Delete
  7. Så gøy :D Ikke så rart de ville skrive om deg, du har jo et fantastisk hjem :)

    ReplyDelete
  8. Halla søta!!!

    Du virker bare så fantastisk søt, leken og som en så varm person, rett og slett herlig.

    Jeg ble så superglad når pakken fra deg lå i postkassa i dag, og enda gladere ble jeg når jeg åpnet;) Tusen,tusen takk for en "varm" og koselig hilsen på et superkult kort ( MÅ RAMMES INN og henge i gangen når den er ferdig;)) Og kule Wallstickers.
    Og den fantastiske boka da, gleder meg til å slenge meg ned i sofaen å blad i den når barna er i seng. Du har gjort dagen min helt SUPER, takk.

    Også den herlige reportasjen da du, fra det fantastiske herlige, glade og personlige hjemmet ditt. Enda mer å å bli glad av på ellers mørk november dag;))

    Ja, du og hjemmet ditt er rett & slett herlige;)

    Veldig glad jeg plutselig fant interiørbloggeverden;)) Morsomt og inspirerende!

    Ha en flott dag!!

    Stor klem fra

    -malla-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk Malla! Så gøy å høre at boken falt i smak og pakken kom godt frem.
      Det er så godt å kunne glede noen slik ;D Interiørbloggeverdenen er best!

      Fin helg til deg!

      Delete
  9. Ja, leste artikkelen! Og ble ikke så rent lite stolt over å "kjenne" deg på en måte...veldig fine bilder av den fantastiske leiligheten deres. Kunne flyttet inn nårsomhelst ; )

    Digger-digger-digger skohylla og skulle gjerne kopiert den, men har dessverre ikke plass...(eller murvegg)

    Kanskje en snakkeboblehylle til trådsnellene isteden??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Så gøy! Tusen takk for det! Trådsnelle-snakkebobble hadde vært noe det! :)

      Delete
  10. ÅÅÅÅÅ, du er bare så fantastisk søt, du har det jo også så koselig;)) Nå skal du bare være så stolt av deg selv som klarer å gi så mye inspirasjon i hverdagen. Det er så flott å se at du klarer å skape et hjem med så mye personlighet!!! Heldige meg som også har møtt deg og vet at du bare er en god solstråle;)) Ha en fin uke videre i hovedstaden, klemmer fra Wilhelmine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk fine du! Du har det minst like flott hjemme selv, å ja å ja, så glad for at jeg har hatt mulighet til å få komme på besøk til deg! TUsen takk for de godeste ord.

      Delete
  11. OJ!!!! Fantastisk moro!!! Gratulerer!!!!

    ReplyDelete
  12. Er sååååååååå uendelig stolt over deg og alt du får til. Kjempeglad i deg!! No har du gått ein seiresrunde på facebook, ikke bare i avisene :)
    Godklemma fra tante :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi tuuuusen takk tante! Så godt å høre. Jeg er så glad i deg!

      Delete
  13. Fantastiske bilder og ikke minst fine du :-D Stor gratulerer!!

    ReplyDelete
  14. wow for ei dame, for eit hjem og for ein FANTASTISK stil :)

    god helg,nyt den.
    Blir glad av fargene dine.

    Henriette

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAKK! Så hyggelig å høre at du syntes! Nå ble jeg glad!

      Delete

Comments makes me smile!