October 14, 2012

WEEKEND LOVE

Håper du har hatt en flott helg! Her i gården har vi tatt det rolig med musikk, rydding, besøk, legoleking til den store gullmedaljen, vinsmaking og litt go`gammaldags skattejakt!

 
Endelig har også pappaRottefinn fått seg nattbordeslampe. Stakkar han har holdt ut med å dele lyset på min side lenge nok nå. Rød og fin som den var, tok jeg den under armen for en 100lapp på Reto på Bjølsen i Oslo. Lett.
 
 
Den er designet av danske ABO Randers A/S med produksjonsnummer P 129. Jeg vet ikke så mye om fabrikken eller lampene gjort av dem, selv etter flittige google søk. Annet at de er ganske kule og retro da. Noen som vet noe mer om dem og vil dele?
 
Nanino var så søt og vekket meg med roser på lørdags morgen. En gledesfyllt morgenstund for både voksne og barn! Slike søte overraskelser er så kjærkomne.
Og hva passer vel ikke bedre for å markere far`s side av sengen, enn med en kopp dedikert til den fineste pappaen, han selv? Den er et funn fra svigerfamiliens hytte. Yndig og skjønn.
 
Forresten, så gøy at så mange vil prøve lykken i min give away! Jeg skulle ønske jeg hadde et eksemplar av boken Kreativ Mamma til alle og enhver av dere. Takk for all støtte og gode kommentarer dere legger igjen! Det gleder.
  

3 comments:

  1. Lego ruler! Fotsatt god søndag. Klem.

    ReplyDelete
  2. Kuuuul, aldri sett en lignende!!

    ReplyDelete
  3. Stilig lampe, men FINESTE lille kommoden!!
    Heldig:)
    klem

    ReplyDelete

Comments makes me smile!