October 04, 2012

TESTING, TESTING, POLARN O. PYRET

 
For en stund siden var vi så heldig å få prøve ut den nye Polarn O. Pyret nettbutikken med et gavekort på 300kr! Da var vi ikke sene om å bestille en bukse, for bukser i str 98 er det mangel på her i huset. Nanino vokser i rekordfart. Så vidt vi greier å holde følge i komoden hennes.
 
Valget falt på en burgunderrød kordfløyelsbukse. Og den passer ganske så bra. Det eneste jeg har noe å si på er at den kanksje er litt lav i livet da Nanino fortsatt har bleierumpe som tar litt plass. Over syntes det ekstra godt da vi krampebruker den deiligste ullvesten fra i fjor høst, som nå begynner å bli i korteste laget..
 
Nettbutikken til Polarn.O.Pyret er flott og jeg surrer rundt der inne lenge hver gang jeg er på besøk.
Digger at de også har åpnet for bruktsalg av P.O.P klær! Jeg liker å handle i nettbutikker, minus den dyre frakten. Men dyr frakt er det desverre ikke lett å komme unna her i landet.. I forhold til andre nettbutikker jeg før har handlet i, ble pakken også utrolig raskt levert.
 
Alt i alt, tommel opp til Polarn O. Pyret! Vi er fans.
 

3 comments:

  1. Hei på dæi!
    Du har ei så utrulig hærlig jenta asså.Så skjønn:)Æi like også Polarn o pyret veldig godt, men lille-tøvsjura (som ikke e fult så liten mere) e så utrulig bestemt i klesveien at her går det mest i prinsessekjoler og skjørt.
    Buksa dåkker har kjøpt så hærlig ut, likte fargen veldig godt. Ønske dæi en fin fin dag
    klæm

    ReplyDelete
  2. Kjempefine klær og så skjønne jente,dumt at det koster så masse å sende varer men men :)
    Fine dag til deg!
    Klem

    ReplyDelete
  3. Polarn O. Pyret er helt fantastisk.. Jeg elsker tøyet derfra og syntes det tåler så mye og blir bare mykere for hver gang jeg vasker det.. Så lang Nanino har blitt?! Hun har virkelig strekt seg synes jeg! Nå har jeg fulgt bloggen din en stund så er kanskje derfor jeg har lagt merke til det.. Også herlige krøller som hun har da!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!