October 16, 2012

REFLECT AND COLLECT

Fikk du med deg 2 episode av Nordic Design i kveld?
Her er 2 av mine favoritter fra programmet:


Reflect sjenk designet av Søren Rose Studio /  Muuto
Komodeserien Collect av Wis Design.

Ah.. en vakker dag!
 
Jeg lærer stadig noe nytt om design og kjenner gleden bruse over alle de fantastiske produktene.
Angrer for at jeg aldri begynte på produkt design-linjen da jeg var 19 som jo var planen.. Uansett. Inspirerende er det uten tvil!

Fikk du ikke med deg episoden i kveld?
Ingen fare! Se den her.

8 comments:

  1. Å, den nederste er en drøm....

    ReplyDelete
  2. Ja disse er flotte møbler. Jeg fikk med meg gårsdagens episode, TVen stod tilfeldigvis på, på rett kanal, men gikk glipp av den første episoden.
    Jeg er så facsinert av de AJ lampene også, men vet ikke helt om jeg ville hatt dem i egen stue. En venninne av meg, som er arkitekt, har 3 AJ lamper i stuen, og de er veldig kule,da.
    Fin dag til deg.
    Klem :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh de lampene er flotte! Det er noe luxus / skikkelig stil over dem. Design ;D

      Delete
  3. Den kommoden under var min favoritt også! Knallfin!

    ReplyDelete
  4. Digger det programmet! Likte også den kommoden med alle skuffene, men irriterte meg grenseløst over de hvite porselensknottene, de synes jeg ødelegger hele møbelet :( -min favoritt var den stolen til herrene hvor man kunne legge klokke og lommebok i setet etc. utrolig stilig :D Fantastisk programserie :) *♥*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha jeg og må jeg innrømme. Hehe drev å tenkte at jeg har de prfekte knottene her hjemme som jeg skulle satt i om den hadde vært min.. Stolen var også utrolig tøff!

      Delete
  5. Hei på dæi.
    Det programmet har æi ikke fått med mæi.må ta en titt på det.
    Likte komodan veldig godt. Kunne godt hadd de her hjemme hos mæi :)
    Ønske dæi en fin fin dag.
    klæm

    ReplyDelete
  6. Dear blogger
    I like your blog
    It really is very useful and great

    --------------------------------
    welcome to my blog
    http://www.homedesign9.com/
    Interior Decorating, Home Design, Room Ideas

    ReplyDelete

Comments makes me smile!