October 10, 2012

PLAYFULL VINTAGE CAMERA

 
Old school lekekamera til Nanino. Handlet på Etsy for en 50lapp! Det er noe helt spesiellt med de gamle lekene altså. Gamle Brio leker, Fischer Price, Olav Øen osv. er jo bare til å spise opp!
Jeg skulle ønske jeg kunne vist dere bildene man kan se inne i kameraet. De søteste hverdagsbilder tegnet i en leken 50-talls strek. Og man kan trykke seg igjennom hele 8 stk.
Nanino er så glad for endelig å ha sitt helt eget kamera å leke med. Og jeg er lykkelig for å få ha mitt i fred. Pluss at hun har fått et så kult et å leke med. Hihi!
 
Under min ferd i Etsy-land kom jeg over mange go`biter til barnerommet. Til samlinger, til dekorasjon på barnerommet og leker til å leke med!
 
Her er noen av mine Etsy favoritter:
 

 
 
1: piano , 2: kamera , 3: snurrebass , 4: Bumblebee , 5:  radio ,
6: trommer: , 7: valp , 8: kassaaparat


Er du fan av gamle leker?
 

6 comments:

  1. Oi oi oi her var det mye kult;)

    ReplyDelete
  2. LOVE LOVE LOVE!! FOR et herlig kamera!!
    Jeg har en liten `radio` i samme merke og farge, nesten so den på bilde nr 5. Og skulle gjerne hatt kassa-apparatet på nr 8!! (selv om jeg ikke har barn,...;))
    klem

    ReplyDelete
  3. Så utrolig morsomt, har sitti i timesvis selv å sett på vintage fisherpriceleker den siste måneden, tilfeldig altså. Herlige er de. Vil ha alt!! (Trenger ikke barn, for å ha leker!) Herlig.

    ReplyDelete
  4. Thank you so much for featuring our blocks on your blog! - Wall St. Antiques Etsy Shop

    ReplyDelete

Comments makes me smile!