October 19, 2012

PHOTOGRAPHY BY MUMSI


Bilder fra dagen i dag. Fra skolens interne utstilling etter 3 ukers kurs/selvstendig jobbing.
Jeg har blant annet jobbet med foto i denne perioden. Bildene er tatt i vinduskarmene til svigermor i sommer. Med noen soldater og ninjaer fra pappaRottefinns gamle soldatsamling ble kjedsomhet fort omgjort til morro. Kan tro jeg koste meg, virrende rundt om der i stua. Printet ut på tykke akvarell-fotopapir ble resultatet ganske så stilig. Strukturen i papiret får de til å se nesten grafiske ut. 

Det er alltid så godt å være ferdig med slike prosjekter.
Endelig er det fredag og helg! Håper du får en god en.

Fin fredag!

4 comments:

  1. Så utrolig BRA !
    Bildene har humor og så stilige farger :)
    Min favoritt var soldaten på orkideen ;)

    God helg
    Janne

    ReplyDelete
  2. Kjempekule, så heldig og kreativ du er. Jepp, orkideesoldaten var nok en favoritt her også.

    Fin fredag og helg!

    -malla-

    ReplyDelete
  3. Så kule bilder! Du er superkreativ!! Duken er kjøpt på Stoff & Stil for en billig penge :)
    God helg til dere!! :) Klem,R.

    ReplyDelete
  4. Så utrolig kule bilder. Kunne lett hat de på veggen! Du er råflink.
    Det virker så gøy å gå på den skolen du gjør, men jeg eier ikke talent innen tegning eller maling,
    så det kunne nok blitt en utfordring for min del...hehe

    ReplyDelete

Comments makes me smile!