October 25, 2012

MY TWO FINEST


Mine to fineste! De er det kjæreste jeg har. Jeg har tenkt mye på det denne uken. Formen min har og er veldig dårlig. Hodepine og en kraftig kjink i nakken har satt meg helt ut. Uten ekstra hjelp og omtanke fra pappaRottefinn vet jeg ikke hva jeg ville gjort. Jeg er så glad for at han er der for meg og oss. Står opp tidlig å tar Nanino, lager mat, rydder og tar ansvar når alt jeg orker å gjøre er å slumre bort dagene i sengen.

Datamaskinen min er også syk for tiden. Irriterende når jeg i oppegående stunder har lyst til å gå på blogg besøk eller betale en regning eller to. Jeg krysser fingrene for at problemene snart går over. Både for meg selv og datamaskinen.

Veldig gøy at så mange har meldt seg på både give awayen om boken Kreativ Mamma og om å vinne et valgfritt klesplagg fra me&i! Hyggelig å se at bloggen fortsatt får besøk selv om jeg må være borte litt.

Gleder meg til å komme strekere tilbake. Vi blogges snart igjen!

6 comments:

  1. Ja, de er sannelig noen fininger de to:) Å ta vare på hverandre, vise omtanke og kjærlighet er viktig:)
    God bedring, kjære Mumsi:)

    Klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  2. Ja, da er det godt å ha noen så fine rundt seg. Håper det går fort over.
    Jeg har hatt det samme selv, og det er så utrolig vondt, pes og misnt kjedelig å ikke funke som man vil. Har du prøvd kiropraktor eller naprapat? Funket for meg etter maaange behandlinger;)

    Håper det løsner fort, og viktig å roe ned og lytte til kroppen enten man vil eller ei!

    God bedring til deg!

    -malla-

    ReplyDelete
  3. God bedring! Håper det er noe som går over eller som du kan få hjelp til å bli bedre av!

    ReplyDelete
  4. Nydelig familie :-)
    Håper du blir bedre snart Mumsi, sender deg gode tanker og en varm klem, og med ønsker om en god helg til dere alle :-)

    ReplyDelete
  5. Uff, bra du har to fine medhjelpere.Har ligget rett ut hele uka selv, men begynner å bli bedre nå heldigvis. Men bare noe forbigående. Håper du blir bedre snart og det finnes mye god behandling der ute, men det vet du jo sikkert:p God bedring til deg!!

    ReplyDelete
  6. Herlige bilder! Det er godt du har noen til å ta vare på deg når man trenger litt ekstra støtte. Riktig god bedring (både til deg og maskinen), og håper du snart er tilbake i gjenge! Jeg liker nemlig oppdateringene dine svært godt.

    Klemmer fra Fransen :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!